“Ідея світшота прийшла в потязі” – засновник бренду Yaneoni

Бренд вуличного одягу Yaneoni розпочав свою діяльність у середині 2019-го. А вже за кілька місяців донька Ольги Полякової, Марія, знялася в їхньому худі у фотосесії для Jetsetter. Замість традиційних рекламних роликів бренд створює 3D-візуалізації, а замість швів – блискавки, що в прямому сенсі розділяють худі на дві частини. Як виник бренд, як формуються дизайнерські рішення та як перфекціонізм може заважати при створенні власної справи говорили із засновником Станіславом Соболевим.

Бренд стартував 2019-го. Скільки часу пройшло від ідеї створити бренд до її реалізації?

Від ідеї до запуску минув рік. Розумію, що багато хто може зробити це значно швидше. Та я неквапливий. Як інтроверту мені довелося самому проходити курс по таргетингу від Тараса Левчика, авторський онлайн-курс Fashion Business від Наталії Моденової, курс письменницької майстерності Риба. Хоча маю визнати: останній мені не дуже допоміг — писати я все ще не вмію. 

Багато часу вбив мій перфекціонізм: я намагався зробити все максимально якісно та виважено, аби кожна деталь мала своє обґрунтування. Та насправді, ці часові витрати не завжди виправдані, адже цих зусиль можуть навіть не помітити. Було б доцільніше присвятити час більш важливим завданням, аби бізнес швидше розвивався, ставав успішним. 

Чому саме стріт-напрямок? Це — продумана маркетингова стратегія чи просто любов до цього стилю? 

Хороше запитання, не замислювався про це. У мене немає професійних навичок вивчення ринку конкурентів. Перед запуском правильно було б звернутися в спеціалізовані компанії для гарної аналітики ринку, але тоді на це не було грошей. 

Якби я розглядав бренд виключно як спосіб заробітку, то створював би сукні оверсайз. Це б дозволило бути більш конкурентоспроможним на ринку. Але я хочу робити те, що близьке мені до душі. Принаймні один проєкт такий має бути. 

Вулична мода — це квінтесенція свободи і самовираження. А це мені близько. Тому саме такий напрямок.

Ви самі розробляєте конструкторські, дизайнерські рішення чи працюєте з технологом?

У виробництві лише мої ідеї. Зокрема, як і пошук матеріалів. Конструктор допомагає усе це втілити в життя. Можливо, з часом я почну вивчати тонкощі шиття, але зараз в пріоритеті інші завдання.

Звідки берете нові ідеї? ‍

По-різному буває. Наприклад, ідея для світшота, який розстібається на 2 половинки, колір яких можна міняти, прийшла мені у потязі, по дорозі в Буковель. Взагалі обожнюю потяги! Це ніби медитація — можна відволіктися від метушні, отримати хороші думки, цікаві ідеї. 

Теперішня назва бренду — не перша, з якою ви хотіли вийти на ринок. Яка була попередня? Чому довелося міняти?

Спочатку була назва I Am Fine. На той час вже були розроблені й логотипи, але при реєстрації, виявилося, що цю назву вже зайняли. Звичайно, ми перевіряли раніше за вільними базами, але лише коли почали реєструвати, виявилося назва вже є в іншій країні (Мадридська система міжнародної реєстрації ТМ поширюється на багато країн). Спочатку трохи засмутився, але прозапас була інша, яка й врятувала ситуацію.

Які ще заплановані моделі? Чи плануєте колаборацію з якимось брендом?

У планах тренч, штани, футболка і боді. Усі речі будуть з деталями чи елементами дизайну, що виділятимуться на тлі усього того, що є зараз на ринку. У певній мірі — це будуть переосмислені базові речі. 

Колаборації поки що не плануємо, але пропозиції готові розглянути. 

У вас чудові 3D-проморолики. Ви самі їх створюєте чи співпрацюєте з продакшном? Скільки часу займає створення такого контенту?

Як і багатьом, мені завжди хотілося створити щось “своє”. Перш за все, для самореалізації, не для грошей. Знаєте як кажуть: гроші — це еквівалент тієї цінності, що ти даєш світу. Чим більше ми вкладаємо душі та добрих намірів у те, що робимо, тим більше ми отримуємо натомість. Я у це вірю! Можливо, у цьому моя помилка. 

Комп’ютерною графікою (2D- та 3D-анімація) я займаюся вже понад 10 років. Часу на створення це займає по-різному, в середньому — близько тижня. 3D-проморолики для бренду — це, з одного боку, моя творча реалізація, а з іншого — візуальний голос самого бренду. Перевага 3D-графіки в тому, що з одягом і самою моделлю, можна робити все, що заманеться.

Ось кілька прикладів 3D-симуляції: 

Хто ваша аудиторія? Які цінності для неї несе ваш бренд?

Бренд Yaneoni — транслітерація від “Я не они”. Це означає, що я не прагну бути зрозумілим усім. Мої дивацтва — поза зоною нав’язаного ідеалізму. Це бренд про особистість, а особистості копіями не бувають. У першу чергу це для тих, хто не живе принципами мислення мас. Бути дивним — це нормально. 

Які отримували відгуки від клієнтів? 

Були клієнти, які писали, що наші світшоти — улюблена річ у гардеробі. Були й такі, які купували декілька речей одразу. Усе це надзвичайно приємно. 

А от одне оверсайз худі зі зміїними принтами на липучці подарував другу. Він дуже критичний і, не вагаючись, сказав, що ці липучки вигляють досить “грубо”. Та з часом, його почали запитувати про худі, де він його придбав – людям сподобалося. Тож він трохи змінив свою думку. 

Яку пораду ви б  дали власникам-початківцям брендів?

Власний бренд одягу дозволяє показати творчі здібності, почуття стилю, креативний підхід. Проте, на жаль, це не єдине, що потрібно для успішного бізнесу. Не менш важливими є розуміння, як працювати з рекламою та просуванням (таргетинг, конкурси, бартери), комунікативні навички (домовлятися з блогерами, рисейлерами, ЗМІ, колаборації, PR, нетворкінг). Або треба бути готовим знайти хорошу команду для цього всього. 

Також краще не бути перфекціоністом. А якщо ви вже таким є, то варто навчитися боротися з цим. Бо інакше всі розбіжаться 🙂

C-Element Written by:

Be First to Comment

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *