Gucci, Том Форд та Chanel № 5: бренди-ювіляри – 2021 року

2021 рік у світі моди запам’ятався як сумними новинами, нещодавньою втратою  Вірджила Абло, засновника бренду Off-White, так і поверненням Гурам Гвасалії на посаду креативного директора Vetements. Сміливою серією The Simpsons, у якій Демна Гвасалія представив нову колекцію Balenciaga Весна / Літо 2022. Успіхом харківського кота Степана, який чудово впорався з рекламою бренду Valentino, та скандалом з адвент-календарем від Chanel.

А ще він запам’ятався великою кількістю ювілярів. Тож пропонуємо згадати гучні дати народження брендів, дизайнерів, окремих легендарних продуктів року, що минає.

170 років співпраці Tiffany & Co. та Patek Philippe

Два бренди розпочали співпрацю 1851 року, коли підписали угоду про допомогу одне одному у створенні годинників.  

Цьогоріч компанії відсвяткували ювілей сумісної роботи, випустивши лімітовану серію годинника Ref.5711. До колекції увійшли 170 екземплярів годинників.Tiffany також став єдиним рітейлером у світі, якому дозволили розмістити на циферблатах годинників Patek свій логотип.

На початку грудня аукціонний будинок Phillips виставив на торги в Нью-Йорку перші зі 170 екземплярів годинників Patek Philippe Nautilus. Його продали за $6,5 млн.

100 років парфуму Chanel № 5

2021 року відзначає своє століття й парфум Chanel № 5. Спеціально до ювілею французький бренд Chanel створив серію ювелірних прикрас зі 123 предметів. Головною прикрасою колекції стало кольє з діамантом в 55,55 карата. Камінь має смарагдову огранку і виконаний у формі флакона класичного аромату Chanel.

Також до 100-річчя  Chanel № 5 бренд спільно з групою Pochet вперше розробили для аромату флакон з переробленого скла. У Chanel заявляють, що оновлене скло дозволяє скоротити використання природних ресурсів і знизити викиди вуглекислого газу. Chanel N ° 5 стане першим ароматом будинку, який випускатимуть в оновленому флаконі. З 2022 року нововведення будуть поступово застосовувати і до інших ароматів.

100 років Gucci

Відзначив 100-річчя і модний дім Gucci. На честь ювілею бренд відкрив будинок Палаццо Сеттіманні у Флоренції. Після реконструкції, проєкт якої розробив креативний директор бренду Алессандро Мікеле, у будівлі розмістили архівні колекції компанії.

У травні в Gucci Garden у Флоренції відкрили виставку Archetypes, також приурочену до ювілею бренду. На ній представили 15 “найбільш концептуальних” рекламних кампаній створених Алессандро Мікеле.

І родзинкою святкування стала прем’єра фільму “Дім Ґуччі”. В основі кримінального трилера – історія вбивства онука засновника модного дому Gucci. Мауріціо Ґуччі застрелили  1995-го. Винною в організації вбивства визнали його колишню дружину Патрицію Реджані. Режисером фільму став Рідлі Скотт. Головні ролі зіграли Адам Драйвер, Леді Ґаґа, Джаред Лето та Аль Пачіно.

100 років Айріс Апфель

У серпні відома американська бізнеследі, дизайнерка інтер’єрів та професорка Техаського університету в Остіні Айріс Апфель відсвяткувала свій 100 день народження. 

Своє перше визнання вона отримала саме як дизайнерка інтер’єрів. Айріс оформляла робочі кабінети та будинки дев’яти президентів США, від Трумена до Клінтона. 

13 вересня 2005-го став доленосним днем в житті Айріс Апфель. Вона відкрила виставку в Інституті костюма при Метрополітен – музеї в Нью-Йорку, на якій представила свою унікальну колекцію прикрас. Виставка була настільки успішною, що згодом вирушила в турне по великих американських містах.

А у 97-річному віці підписала контракт з модельним агентством IMG. Саме з цим агентством співпрацюють супермоделі Кейт Мосс та сестри Хадід. 

До ювілею шведський бренд H&M анонсував колаборацію з Айріс Апфель. До колекції увійшли яскраві костюми, комплекти з квітковими візерунками, багатошарові сукні з оборками та аксесуари. Усі речі – з перероблених матеріалів. Продажі нової лінійки стартують на початку 2022 року.

60 років Том Форд

27 серпня американський дизайнер Том Форд відсвяткував свій 60 день народження. Його кар’єра почала стрімко розвиватися в 1990-з: тоді він став дизайнером жіночого одягу в Gucci, пізніше – директором з дизайну всього модного дому. 1994-го очолив модний дім як креативний директор.

Пізніше, 2000 року, Форд зайняв посаду креативного директора Yves Saint Laurent. Через 5 років запустив власний бренд Tom Ford.

50 років Manolo Blahnik

Цього року бренд взуття Manolo Blahnik відсвяткував своє 50-річчя. На честь ювілею дизайнер Маноло Бланік презентував колекцію знакових моделей у золотому кольорі. До лінійки увійшли черевики з бахромою, мюлі з пір’ям, туфлі ручної роботи, виконані в техніці макраме, а також модель із чотирма дзвіночками.  

Крім того, бренд організував віртуальну виставку, де кожен глядач може поринути в історію бренду.

20 років Xbox

Здавалося б, до чого тут мода? Але ювілейну дату підтримав італійський бренд Gucci, який разом з Microsoft презентував лімітовану колекцію Xbox Series X. До неї увійшли безпосередньо ігрова консоль та два геймпати, а також кейс-валіза в ретро-стилі для їх зберігання та перевезення.

Усього в компанії планують випустити 100 консолей. Вартість набору — $10 000.

Але 2021 був не лише аномально щедрим на кількість свят та ювілеїв, запам’ятається він і іншими неочікуваними подіями у світі моди. Серед яких, феєричне повернення  на екрани улюблених героїнь та ікон стилю 1990-х: Керрі, Міранді й Шарлотти з “Сексу у великому місті”. А на довершення, інститут кольору Pantone підготував виклик усім дизайнерам на майбутній рік. Інститут представив основний колір року -Very Peri, який вперше розробив штучний інтелект. Тож 2021 можна назвати роком свят, гучних прем’єр та ще одного кроку у майбутнє.   

C-Element Written by:

Be First to Comment

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *