Бренд Lush прибрав свої акаунти в соцмережах. Не хочуть нести неврози своїй аудиторії

Косметична фірма Lush заявила, що деактивує облікові записи в деяких соціальних мережах. Таку політику запровадять у всіх 48 країнах, де працює Lush. 

Керівництво Lush заявляє, що непокоїться через негативний вплив соцмереж на психічне здоров’я підлітків. У вересні в інтернет потрапило внутрішнє дослідження Facebook (зараз — Meta) про те, що через інстаграм-залежність третині дівчат менше подобається їхня зовнішність.

Користувачі соцмереж постять переважно найкращі моменти свого життя та відретушовані селфі, що змушує інших порівнювати ці гарні картинки з собою й відчувати себе менш привабливими. Це призводить до депресії, тривожності, харчових розладів.

Лише на Facebook та Instagram за сторінками Lush стежили 10,6 мільйона підписників. Виробник також закрив акаунти на Snapchat і TikTok. Винятками стали акаунти на Twitter і YouTube.

C-Element Written by:

Be First to Comment

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *