Бренд KATSURINA представив оновлену ковдру-пуховик

Український бренд одягу KATSURINA представив нову зимову колекцію. Її основа: ковдри-пуховики. Як розповідають дизайнери бренду, такий пуховик став знаковою річчю компанії і починалася вона з реальної ковдри з Jysk.

У новій колекції KATSURINA не стали розширювати асортимент великою кількістю позицій, а зосередили свою увагу на двох моделях, на їх функціональності та технологічності.

“Ковдра-пуховик міцно зашита в ДНК бренду KATSURINA, і ми не можемо собі уявити жодної зими без неї. ЇЇ чекають із сезону в сезон, цілий рік нам пишуть у дірект з бажанням перекупити семпли. І в міру того, як росте бренд, так само й змінюється ковдра-пуховик. Як на мене, цього року стався крутий апдейт. Ми додали кілька важливих функціональних деталей, що зробило її більш осмисленою, тому що я роблю речі, які б сама хотіла носити”, – каже засновниця бренду Даша Кацуріна.

Нова модель подовженого пуховика також нагадує ковдру. Команда бренду спробувала зробити так, щоб пуховик був об’ємним, легким, але водночас зручним та теплим. Широкі рукави, високий комір і довжина, що не сковує рух.

У колекції представлені 2 види пуховиків: довгий та короткий (модернізована ковдра-пуховик):

  • довгий – у молочному та чорному кольорах;
  • короткий – жовтий, чорний, молочний, ультрамарин та чорний лак.

Доповнюють колекцію пухові шапки-вушанки.

C-Element Written by:

Be First to Comment

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *