Гривня на станцію: УБС збирає кошти на нову сортувальну станцію

Соціальний проєкт “Україна без сміття” та корпорація “Біосфера” запустили ініціативу зі збору коштів на відкриття ще однієї сортувальної станції. 1 гривню з кожного проданого товару оновленої серії побутової НЕ-хімії “Go Green” від “Фрекен БОК” перерахують на створення сучасного об’єкта для сортування й переробки паковання.

Основна мета ініціативи — створити сортувальну станцію, яка допоможе не тільки зменшити кількість відходів на звалищах, а й перетворить їх у нові корисні речі.

«Сьогодні ми відкриваємо станції, які будуть схожі скоріше на інтерактивні музеї та лише віддалено нагадують про сміття. Ми прагнемо, щоб така інфраструктура приваблювала батьків з дітьми, щоб вона стала частиною сімейного щотижневого дозвілля та захоплюючим виховним елементом. Таких станцій повинно бути дуже багато, щоб вони стали доступні кожному. Всі зібрані на станції упаковки з поліетилену, металів, скла та макулатури ми відправимо на українські переробні заводи, в тому числі на завод з переробки пластику “Полігрін” корпорації “Біосфера”. На відкриття однієї станції потрібна значна інвестиція і я рада, що у нас з’явився сильний партнер, з яким ми зможемо швидше реалізувати наші плани», – розповіла Євгенія Аратовська, голова УБС. 

Як зазначають автори ініціативи, щорічно кожен з нас залишає після себе від 300 до 500 кілограмів сміття. При цьому на переробку потрапляє не більше 5%, решта відходів опиняється на смітниках, які займають величезні території нашої країни. Загальна площа всіх українських звалищ дорівнює території Чернівецької області.

Тож сортування та переробка відходів грають важливу роль в запобіганні світової екологічної катастрофи. А сортувальні станції — важлива ланка ланцюжка рециклінгу, де кожен бажаючий може навчитися практиці роздільного збору і залишити свої відходи для переробки. 

Нагадаємо, раніше соціальний проєкт «Україна без сміття» та діджитал агентство FFFACE.ME запустили благодійний Instagram-фільтр. Головна мета проєкту – зібрати кошти на будівництво культурного центру на ВДНГ, який популяризуватиме роздільний збір відходів.

«Україна без сміття» український соціальний проєкт, що створює стійку культуру сортування побутових відходів і поширює ідеї соціального підприємництва в сфері управління та переробки відходів.

«Біосфера» корпорація, що є лідером виробництва та дистрибуції товарів для дому та особистої гігієни в Україні, Східній Європі та Центральній Азії. Продукція компанії представлена на більш ніж 30 ринках від Естонії до Танзанії, а в продуктовому портфелі компанії понад 2 000 найменувань продукції. Корпорація «Біосфера» об’єднує такі загальновідомі торгові марки, як «Фрекен БОК», Smile, Selpak, Vortex, Bambik, Novita, Eventa, Superfresh, PROservice і багато інших.

C-Element Written by:

Be First to Comment

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *