Український бренд презентував колекцію з вишивкою у вигляді вульви

Український бренд KARPOVA презентував колекцію одягу “Ethical & Environmentally” fall/winter 2021-2022. Дизайнерка Ірина Карпова присвятила її звільненню від сорому бути тим, ким людей створила природа. Головна родзинка – вишивка у вигляді вульви на елементах колекції. Це символізує красу невдаваності, а засновниця бренду вкотре наголошує: все, що природно, – прекрасно.

Я з власного досвіду розумію, наскільки власне відчуття жіночності може бути знищене соціальними «правилами». Прийшовши до усвідомлення божественності, але ніяк не унікальності всіх частин свого тіла, соціально нав’язаний сором зник сам по собі. Але не всім легко прийти до цієї думки самостійно. Філософія бренду KARPOVA допомагає мені говорити про проблему і бути почутою, а також бути корисною світу і всім тим, хто потребує підтримки!” – пояснює засновниця і дизайнерка бренду Ірина Карпова.

Вся колекція створена з органічної бавовни й джуту. Матеріал не проходив хімічне очищення, обробку, фарбування і використовується в природному вигляді.

Універсальний корсет імітує чоловічі статеві органи

Колекція “Ethical & Environmentally” представлена ​​цілісним комплектом одягу, що дозволяє змінити погляд на сучасний sustainable гардероб. При цьому кожен виріб викриває теми, які сьогодні цензуруються або розглядаються в рамках “нової етики”. Наприклад, універсальний корсет імітує чоловічі статеві органи, лонгслів з рукавом-клешнею звертає увагу на ментальне здоров’я (коли людина стає заручником стресу і перетворюється на міського божевільного).

Джинси з довгими нитками-косами зображають позицію вибору: “Put a comma: thickets not cut!”, а застібки у вигляді “сорочечки” – посилання на безтурботне дитинство, з яким нове покоління не завжди готове прощатися.

C-Element Written by:

Be First to Comment

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *