Бренд MARSALA вперше створив колекцію взуття з кактусової шкіри

Український бренд взуття MARSALA розробив першу лінійку босоніжок SS22 з інноваційної мексиканської шкіри DESSERTO.

Марія Маслій, засновниця та дизайнерка бренду, чотири роки глибоко вивчає тему усвідомленої моди. Усе почалося з соціального проєкту з Яною Червінською Sustainable Fashion Pad, де створювалися інсталяції, освітні лекторії та спецпроєкти в медіа для популяризації стійкої моди.

Далі разом з Ганною Швець Марія Маслій створила шоу-рум стійких брендів в Парижі та Мілані THE SUSTAINABLES. Ганна та Марія були кураторками інсталяції стійких брендів на Міланському тижні моди і провели International Sustainable Fashion Design Contest з фіналом на Лондонському тижні моди.

Читайте також: МАСШТАБУЙСЯ АБО ПОМРИ: ГАЙД ФЕШН-БРЕНДАМ З ВИХОДУ ЗА КОРДОН ВІД ГАННИ ШВЕЦЬ

Цей шлях знайшов відбиття в історії бренду MARSALA. Команда не виробляє зайве, кастомізує більшу частину замовлень, створює класичні дизайни, які можуть жити в гардеробі не один сезон, робить взуття високої якості, яке служить довго. Сьогодні ж бренд іде далі у створенні більш екологічного продукту.

“Це був пошук довжиною у 4 роки, протягом яких було випробувано багато альтернативних матеріалів. Наприклад, шкіра ананасів. Вона не підійшла за зовнішнім виглядом. Вибір впав на інноваційну «кактусову шкіру». Працювати з подібними матеріалами дуже складно, але на тисячній спробі нашому бренду це вдалося”, – пояснює Марія Маслій.

Читайте також: «ВІДЧУВАЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА ПРОДУКТИ, ЯКІ СТВОРЮЮ», — ЗАСНОВНИЦЯ MARSALA МАРІЯ МАСЛІЙ

Мексиканська шкіра DESSERTO – перший у світі високостійкий та екологічно чистий органічний матеріал з кактуса Нопал, також відомого як опунція.

У колекцію взуття з кактусової шкіри увійдуть 20 моделей, які побачать світ навесні 2022 року.

C-Element Written by:

Be First to Comment

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *