Для 3% населення планети: tech wear бренд з України представив колекцію для чоловіків

Український бренд three.percent.apparel представив першу лінійку чоловічого tech wear одягу. За словами засновника бренду Любомира Сидора, капсула ///% створена для 3% населення, яким важлива функціональність, якість, мінімалізм та бажання берегти свою планету.

Основні кольори дропу: space grey,  vantablack (найтемніший колір на планеті), midnight blue, moon sand. Їх легко міксувати між собою, або створювати монохромні образи.

“Більшість tech wear луків створені так щоб захистити нас від якогось кислотного дощу чи апокаліпсису. А це не потрібно. Нам не потрібно 17 кишень – треба рівно 5, але щоб кожна виконувала своє призначення і ти знав де що лежить. Функціональний мінімалізм втілений у першій капсулі про це. Щоб легко було міксувати монохромні образи й не запарюватись щоранку що одягнути. Це про практичний мінімум речей які ти будеш дійсно носити за будь-яких умов” – розповів Любомир Сидор. 

Загалом колекція формує повноцінну базу: овершорти (сорочки), які можуть служити як нижній шар у холодний сезон та як легка куртка в теплу погоду, штани, футболки вільного крою, лонгсліви, світшоти, п’ятипанельні складні кепки та новачки в родині невід’ємних аксесуарів  — захисні маски.

C-Element Written by:

Be First to Comment

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *