Cartier і Kering ініціюють пакт про екологічність ювелірних виробів

Французький конгломерат Kering, бренд Cartier та Рада з відповідального ювелірного бізнесу об’єдналися для створення пакту про екологічність годинників і ювелірних виробів. Компанії також закликають інші торгові марки дотримуватися угоди, повідомляє WWD.

Програма отримала назву Watch and Jewellery Initiative 2030 («Ініціатива годинників і ювелірних виробів – 2030»). Її головна мета – скоротити викиди вуглецю та захистити біорізноманіття природи.

«Лише об’єднавши зусилля, ми зможемо досягнути наші цілі, щодо екологічності та захистити природу», – прокоментував рішення про створення пакту,  керуючий директор Kering Жан-Франсуа Палюс.

Нагадаємо, раніше конгломерат Kering заявив, що всі бренди, які входять до групи, відмовляться від хутра починаючи з осінньої колекції 2022. Наразі лише дві компанії фешн-холдингу використовують натуральне хутро – Saint Laurent та Brioni.

C-Element Written by:

Be First to Comment

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *