Рожевий – хіт сезону: бренд Sleeper анонсував благодійну акцію по боротьбі з раком грудей

Український бренд Sleeper та благодійний фонд “Квітна” анонсували благодійну акцію по боротьбі з раком грудей. У жовтні частина коштів від продажу речей рожевого кольору буде спрямована на підтримку жінок із захворюванням.

“У всьому світі жовтень – місяць поширення обізнаності з проблемою раку молочної залози. Переважна більшість наших колег – жінки, і ми точно знаємо, як буває складно вирватися зі звичної рутини та знайти час на турботу про себе. Тож маємо за честь підтримати таку важливу ініціативу”, – розповіли представники бренду.

Розмір внеску у фонд “Квітна”, купуючи рожеві речі із колекції Sleeper, можна визначити особисто.

Підтримали акцію “Рожевий жовтень” і Squat 17b yard cafe та фонд Inspiration Family. 

“В цьому місяці сквот підтримує акцію “Рожевтень” – коли частина коштів від продажу рожевого малиново-рисового лимонаду ми передамо в фонд Inspiration Family – благодійний фонд підтримки дорослих онкопацієнтів”, – розповіла Дар’я Криж, власниця Squat 17b yard cafe. 

Нагадаємо, у квітні Sleeper зняв соціальне відео про міфи, пов’язані з аутизмом. Ролик підготували спільно з українською організацією “Happy Today”, яка займається освітніми проєктами.

У фільмі розвіюють найпоширеніші міфи про РАС. Наприклад, твердження про те, що аутизм – хвороба. Або що одна з причин аутизму – погане виховання.

C-Element Written by:

Be First to Comment

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *