Проєкт EcoLogica: у чому суть та хто з українських брендів увійшов до фіналу

Асоціація кіновиробників Львівщини у партнерстві з Lviv Fashion Week та Zero Waste Lviv у липні-вересні 2021 реалізували проєкт Ecologica. Головна мета якого – підтримати українські бренди, які працюють у напрямі sustainable fashion.

Відбір колекцій на участь у програмі здійснювався за параметрами інноваційності та актуальності дизайну, етичності та екологічності. Зокрема, особливу увагу звертали на такі критерії:

  • дизайн, спрямований на мінімізацію відходів і турботу про навколишнє середовище
  • повторне використання/вторинна сировина, ресайклінг
  • апсайклінг
  • сертифікація матеріалів
  • наявність сталих підходів до закупівель
  • захист тварин і використання етичних матеріалів
  • використання натуральних тканин
  • соціальні показники, етичність виробництва
  • увага до соціальних питань в колекції
  • екологічність пакування/етикеток
  • комунікація, вміння розповісти про екологічну/етичну складову діяльності.

Для 5-ти фіналістів програми Ecologica, підготували промо-матеріали: професійні фото та відеозйомки колекцій, інтерв’ю з дизайнерами, в якому вони розповідають про цінності бренду та екологічну складову, подальшу промоцію створених відео та фото-матеріалів в соцмережах та ЗМІ.

Переможцями програми стали молоді бренди non.Lbs., FRAMIORE, MIMICRY clothing, MELMANA, POSTUSHNA.

C-Element Written by:

Be First to Comment

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *