#FURFREE: усі бренди Kering відмовляються від хутра

Французький конгломерат Kering заявив, що всі бренди, які входять до групи, відмовляться від хутра починаючи з осінньої колекції 2022. Наразі лише дві компанії фешн-холдингу використовують натуральне хутро – Saint Laurent та Brioni.

«Протягом багатьох років Kering прагнув стати лідером в області сталого розвитку, керуючись концепцією розкоші, яка невіддільна від найвищих екологічних і соціальних цінностей і стандартів», – прокоментував рішення Франсуа-Анрі Піно, головний виконавчий директор Kering.

Нагадаємо, у квітні бренди Alexander McQueen та Balenciaga відмовилися від натурального хутра. Модні будинки під керівництвом конгломерату Kering повідомили, що перейдуть на більш етичні аналоги. І хоча компанія Balenciaga не використовує хутро у своїх колекціях з 2015 року, вперше публічно підтвердила свою позицію.

Раніше від хутра також відмовились Bottega Veneta. У 2018-му відповідну політику прийняли в Gucci.

C-Element Written by:

Be First to Comment

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *