Український бренд DZHUS представив фільм про проблеми надмірного споживання

Український бренд DZHUS у рамках спецпроєкту «Unpacking» презентував fashion story та короткометражний фільм, які висвітлюють проблеми надмірного споживання.

«DZHUS інтерпретував впізнавані види пакування у дизайні одягу, щоб привернути увагу до важливості повторного використання та переробки», – розповіли представники бренду.

За словами дизайнерів, речі-трансформери натхнені візуальними та структурними особливостями різноманітних коробок, пакетів та обгорток. Вони перетворюються на сумки, символічно мотивуючи до вибору багаторазової тари.

DZHUS – концептуальний бренд одягу та аксесуарів, заснований 2010 року київською дизайнеркою та стилісткою Іриною Джус.

Колекції DZHUS отримали міжнародне визнання завдяки інноваційному крою та багатофункціональним речам-трансформерам. З моменту свого заснування бренд дотримується ідеології vegetarian-friendly: всі вироби створено з етичних матеріалів.

C-Element Written by:

Be First to Comment

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *