Український бренд у співпраці з художниками представив колекцію digital одягу

В межах Ukrainian Fashion Week студія FFFACE.ME та бренд FINCH презентували колекцію напів-цифрового одягу в колаборації з українськими та міжнародними digital-художниками, муралістами та дизайнерами. Серед яких – французька 3D-художниця Інес Альфа, київський мураліст Waone Interesni kazki, дизайнерка Сніжана Чернецька, AR-художники Денис Росієв та Олексій Єфремов, абстракціоніст Данило Манжос і AR-makeup artist Ксенія Лозицька.

«За допомогою цифрових технологій ми можемо бути більш вільними в нашій творчості, реалізувати те, що виходить за межі фізичних можливостей матеріалів і надати нашим образам більше сенсу. У таких технологій немає обмежень, тому з ними мода розширює свої кордони», – розповіла Катерина Бякова, дизайнерка FINCH.

Кожен з художників колаборації створив власний принт, який активує унікальний AR-дизайн при наведенні на нього камери смартфона з увімкненим  Instagram-фільтром. Сама колекція складається з трьох видів фізичних речей: футболки, худі та світшота. Активувати AR-шар кожної з речей можна, відсканувавши QR-код, що надрукований на кожному предметі колекції. Творці обіцяють, що протягом року кожна річ з колекції отримає в цифровій площині ще один AR-дизайн.

За словами дизайнерів, лімітований дроп є маніфестом моди нового покоління, а основна цінність колекції полягає в її утилітарності у фізичному світі та здатності привертати увагу і отримувати реакції у світі цифровому, тобто в соцмережах.

C-Element Written by:

Be First to Comment

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *