Тренд на Digital та sustainable: чим запам’ятався новий сезон UFW sept 2021

У Києві завершився тиждень моди Ukrainian Fashion Week noseason sept 2021. Як і минулого року, UFW відбувався у phygital-форматі. Тож завдяки онлайн-трансляції  кожен охочий міг приєднатися до перегляду. 

Традиційно під час Ukrainian Fashion Week відбувся BE SUSTAINABLE! Fashion Summit. Тема четвертого саміту – циркулярна мода.

Нововведенням для Українського тижня моди стали презентації віртуальних колекцій. В рамках Pushka digital show 8 брендів: TaNich, 0820-SFF, nemaimesyats, Яковлева Анна, ALIONA PRODAN, dfd_360, Blanc de Blanc та KAI KAI представили свої діджитал-розробки.

FINCH

Поєднав моду та технологічність бренд одягу FINCH у проєкті FINCH ART SHOW. 12 образів нової колекції дизайнери створили разом із міжнародною командою художників, серед яких ‒ Влада Ралко, Володимир Будніков, Маріанна Холленштайн. «Приміряти» на себе дизайнерський одяг міг кожен охочий, завдяки технології доповненої реальності, створеної українською студією FFFACE.ME. Її розробники перетворили образи #finchARTshow на 12 Instagram-фільтрів.

Sonya Monina

У новому сезоні Ukrainian Fashion Week бренд Sonya Monina також вперше у своїй історії показав Digital Fashion Show.

Zharko «Color boom» 

Актуальною залишається і мода на свідоме споживання. Бренд Zharko, який підтримує напрямок sustainability, для виготовлення сумок нової колекції використовував перероблену джинсову тканину.  

«Go Circle»

Аби мінімізувати відходи, колекцію бренду «Go Circle» створили з уніформи DHL, що була у використанні. 

«Циркулярна мода – це свого роду перезавантаження для довкілля. Ми даємо змогу планеті відпочити від купи відходів. Можливо, це прозвучить надто амбіційно, але це шанс відновити баланс між природою та людиною», – зазначає дизайнерка Юлія Постушна.

Sheezen

Джерелом натхнення колекції молодого sustainable-бренду Sheezen став проєкт Бенджаміна Ґранта «Daily Overview». У ньому представлені супутникові та аерознімки. Вони демонструють, як діяльність людини формує ландшафт планети. 

Природні ландшафти переосмислюються як в асиметричних силуетах колекції, так і в принтах. 

Усі вироби пошиті з Tencel, інноваційного матеріалу з евкаліптового волокна, та зі 100% органічної бавовни, сертифікованої за міжнародним стандартом GOTS. Для обробки використано залишки матеріалів минулих колекцій.

DZHUS 

У колекції багатоцільових речей DZHUS дизайнерка Ірина Джус іронізує щодо стереотипів про людську зовнішність та нових трендів. 

ROUSSIN

Презентація нової колекції «ROUSS IN» українського бренду ROUSSIN стала першим за історію UFW показом поза модельними стандартами. 

Основним матеріалом колекції залишається рефлектив. Також бренд спільно з корпорацією «Біосфера» розробили лімітовану колекцію сумок з плівки, у складі якої міститься до 80% переробленого поліетилену. 

PANOVE

Колекція бренду PANOVE створена для жінок різних статур, зокрема є моделі оверсайз, яким бренд традиційно приділяє увагу. Завдяки особливостям конструкції та деталям, які регулюються простими діями, асиметричні сукні й туніки можна одягати кількома способами.

 

God Naked

Творці проєкту, переможці Всеукраїнського конкурсу молодих дизайнерів «Погляд у майбутнє» Єлизавета Кирилова та Владислав Дзівідзінський, представили нову колекцію «TRIPLICITY». Головна її тема ‒ пізнання людини та навколишнього світу через три складові: природа, соціум та індустрія. Дизайнери розглядають людину крізь призму «природності», «соціальності» і «технічного прогресу».

Starchak

В основі колекції Марії Старчак  ‒ етніка в сучасній інтерпретації: поєднання гуцульських килимів та строгих костюмів, строкатих краваток та ділових штанів, андрогінності та вираженої маскулінності.

Дизайнерка продовжує працювати з апсайклінгом та архітектурою. Для переробки шукає використану сировину. У її складі виключно натуральні матеріали: вовна, віскоза та котон.

 

C-Element Written by:

Be First to Comment

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *