Собача шерсть, старе взуття та гриби: як бренди шукають sustainable-матеріали для нових колекцій

У світі моди стрімко набирає популярності тренд на апсайклінг та розумне використання ресурсів. З’являються альтернативні більш екологічні варіанти виготовлення одягу, взуття, тканин, аксесуарів.

Редакція C-ELEMENT  дослідила як цю тенденцію підтримують світові бренди, молоді компанії та стартапи.

Куртки з переробленого сміття від Moncler

На початку січня італійський бренд Moncler презентував нові куртки з пластикових відходів. Колекція стала частиною екопроєкту компанії «Born to protect». Для їхнього виробництва використовували екологічний нейлон Econyl. Це так званий регенерований нейлон, сировиною для якого стає сміття, виловлене з океану чи зібране на звалищах.

Лайфхак від Louis Vuitton: не викидайте старе взуття

Французький бренд Louis Vuitton випустив нову версію кросівок LV Trainer. Вони стали частиною весняно-літньої колекції Upcycling SS21. Лінійка повністю відповідає ідеям апсайклінгу: всі пари виконані з переробленого взуття Louis Vuitton з архівних колекцій. Для цього кросівки LV Trainer 2019 року повністю розібрали на деталі. Кожну з них перетворили на нову пару. 

Balenciaga: футболки теж не викидайте!

У лютому на честь відкриття нового магазину в Токіо модний дім Balenciaga представив капсульну колекцію Cut-Up Capsule.

Дизайнери створили нові худі, лонгсліви та футболки з нарізаних архівних речей бренду. Вони зшиті у такий спосіб, що кожна порізана частинка формує логотип бренду. Всі букви та символи належать до різних періодів існування компанії.

Alexander McQueen та архів тканини

Особливістю колекції Pre-Spring/Summer 2021 від бренду Alexander McQueen стало те, що всі моделі створені переважно із запасної тканини, яка залишилася з попередніх колекцій.   

Це – не перший досвід апсайклінгу для Alexander McQueen. У попередні роки компанія надавала свої тканини для випускників модних шкіл.

Кросівки з собачої шерсті 

Німецька дизайнерка Емілі Бурфайнд розробила екологічні та біорозкладні кросівки. Верх взуття створенийз собачої шерсті, а підошва – з грибного міцелію. До складу входить також каучук, яким просочують взуття. Натуральність компонентів дає можливість кросівкам легко розкладатися. 

130 пляшок для KSENIASCHNAIDER та Have A Rest

У березні українські бренди KSENIASCHNAIDER та Have A Rest презентували лінійку екологічних дорожніх валіз Holo Trip. Їхній корпус частково виготовлений із переробленого пластику.

Для виробництва валізи в розмірі S переробили 60 ПЕТ-пляшок, в розмірі L – 130.  При цьому кожна з них має smart-функції: вбудований USB-порт, power bank та ваги.

Кулінарна мода з Ісландії

Ісландська дизайнерка Валдіс Штейнардоттір створила колекцію одягу з желе. Для створення лінійки дизайнерка використовувала суміші желатину та агар-агару, які змішала з водою, натуральними барвниками та цукровим сиропом. 

Adidas, Hermès, Stella McCartney та мода на грибний міцелій

На початку року компанія Adidas заявила про початок роботи над новим матеріалом – шкірою рослинного походження. “Фундаментом” революційного текстилю став міцелій, який також входить до складу грибів. 

У квітні ж бренд презентував нову версію класичних кросівок Stan Smith. В основі яких був інноваційний матеріал з грибного міцелію – Mylo.

Французький модний будинок Hermès також розповів про плани випустити оновлену модель сумки Victoria. Її планують створити з альтернативної веганської шкіри з тонкого грибного міцелію. Обіцяють, що нова модель надійде в продаж до кінця 2021 року.

Першу колекцію одягу з міцелію грибів у квітні презентували бренд Stella McCartney та компанія Bolt Threads. До екологічної капсули увійшли корсет і штани з високою талією. Їх зробили вручну з тканини Mylo.

За словами представників Stella McCartney, речі з цієї лінійки не продаватимуть. Але найближчим часом бренд планує впровадити розробку у свої регулярні колекції.

Веганське взуття з повітряних куль

Португальська компанія Undo for Tomorrow створила колекцію веганських кросівок Nuven. Верх взуття зроблений з переробленого пластику, а підошва – з перероблених повітряних куль та шин.

Як запевняють засновники бренду Патрік Доманн і Педро Мелло, веганські кросівки мають високу вологостійкість і не ковзають на вологих поверхнях. Також вони надлегкі, вага взуття – 186 грамів.

C-Element Written by:

Be First to Comment

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *