H&M та Netflix випустили колекцію, присвячену серіалу «Статеве виховання»

Шведський бренд H&M у колаборації з Netflix презентували колекцію одягу присвячену виходу третього сезону серіалу «Статеве виховання».

До колекції увійшли футболки, світшоти, поло, брюки, спідниці та аксесуари. Також компанія  H&M презентувала комплект шкільної форми з емблемою школи міста Мурдейл та цитатами персонажів серіалу.

Колекція надійде у продаж 12 серпня.

Нагадаємо, в травні американський бренд Halston у колаборації з Netflix презентували капсульну колекцію суконь. Лінійку створили в межах кампанії для серіалу про дизайнера Роя Холстона. До колекції увійшли 10 суконь вартістю від $ 995 до $1595.

C-Element Written by:

Be First to Comment

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *