Різнокольорові, з цитатами та принтами або Чому шкарпетки is a new black dress

Ринок шкарпеток демонструє впевнений ріст в останні 5 років. За даними нью-йоркського маркетингового агентства Persistence market research, 2018-го його світовий обсяг становив понад $26 млрд. У наступні роки, до 2025-го, він ростиме, за різними оцінками від 7% до 11%. 

Цьому сприяє кілька факторів: покращення способу життя та збільшення занять спортом (шкарпетки для занять фітнесом, бігом, футболом тощо), ріст популярності серед міленіалів як модного аксесуару (від політиків – до ІТ-спеціалістів), зміна функціоналу (наприклад, шкарпетки для діабетиків чи шкарпетки для людей з травмами ніг). Крім того, зростає запит на натуральні тканини, матеріали, які можна переробляти, нові форми й принти та якісний сервіс.

Запитали у вітчизняних виробників, чи справді українці в період зимових свят купують усе більше шкарпеток, яких форм/розмірів та зробили підбірку цікавих брендів.

Lovemysocks

Бренд почав свою діяльність 2015-го. Його засновники Дмитро Прокопчук, Катерина Мельниченко та Надія Дрондіна запустили сайт і власне виробництво. З участю у виставках, розміщенням у шоу-румах зростав і асортимент. Наразі бренд пропонує крім чоловічих, жіночих та дитячих шкарпеток колекцію нижньої білизни. 

“Дійсно, у період новорічних свят продажі зростають у рази. Це може бути навіть подвоєння порівняно з деякими місяцям. Шкарпетковий бізнес дуже залежить від сезону. Безпосередньо перед Новим роком ми розробляємо новорічні моделі, намагаємося, щоб вони нагадували про свята, але не були “однозначними”. Не Діди Морози, а стилізовані ялинки чи ельфи”

Крім того, бренд розробляє і створює шкарпетки оптом для бізнесу, на свята та на замовлення окремих дизайнерів. Мінімальна партія при такій колаборації однієї моделі становить 200-300 пар.

Сайт: http://www.lovemysocks.com.ua/

Соцмережі: https://www.facebook.com/lovemysocks/

Griffon Socks

Бренд існує на ринку вже 12 років. Це – сімейне заняття, яке переросло в повноцінний бізнес. Griffon Socks має власне виробництво з обладнанням чеських, французьких та італійських підприємств. Нитки закуповують як в українських, так і європейських виробників. Наразі відшивають крім різних видів шкарпеток светри, шапки та шарфи.

“Найбільший підйом продаж – це грудень, День Святого Миколая (подарунок під подушку), Різдво та Новий рік. Іноді продажі зростають у 2 рази. А якщо порівнювати з літом, то і в декілька разів. Адже літо – не шкарпетковий сезон, продажів набагато менше ніж восени та взимку. Щороку до Нового року та Різдва розробляємо святкову, “теплу” тему на шкарпетках. До Дня всіх закоханих теми із сердечками не такі популярні, як новорічні, але завжди оновлюємо асортимент”

Сайт: https://griffonsocks.com.ua/

Соцмережі: https://www.instagram.com/griffonsocks/

Mr. Socks

Бренд почав свою роботу 2015 року. Пропонує жіночі та чоловічі набори шкарпеток по 15 та 30 пар. Виготовляє як вироби в класичних кольорах (чорний-білий), так і в яскравих – салатовий, фіолетовий, рожевий, червоний.

Сайт: https://www.mrsocks.com.ua/

Соцмережі: https://www.facebook.com/mrsocks.ua/

Dodo Socks

Історія бренду триває з 2015 року. Тоді його засновники, Марта Турецька й Андрій Плясун, залишили роботу в ІТ-індустрії та вирішили додати до шкарпеток індивідуальності, почуття гумору і… легкого фетишу.

SOX

Бренд створює шкарпетки різних форм, розмірів і фактур. З написами, малюнками та класичні однотонні. Крім шкарпеток пропонує авоськи, авторські ремені та рукавички.

Sammy Icon

Незалежний бренд аксесуарів, який почав свою роботу 2013-го. Продукція представлена в понад 20 країнах світу. Сьогодні крім яскравих шкарпеток для жінок, чоловіків і дітей, має колекцію жіночої білизни.

C-Element Written by:

Be First to Comment

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *