Без гендеру: Lyst відзвітували про зростання попиту на унісекс-бренди

Міжнародна платформа з пошуку модних товарів Lyst опублікувала звіт, у якому дослідила зростання попиту на гендерно-нейтральний одяг, пише Hypebae.

З початку 2021 року пошукові запити за відповідними ключовими словами зросли на 33%. За даними аналітиків, користувачі платформи почали частіше шукати унісекс – бренди, такі як Wales Bonner, Eckhaus Latta і Hood By Air.

Також, спеціально до місяця гордості Lyst анонсували проєкт, в рамках якого будуть розповідати про представників ЛГБТ-спільноти та показувати їхні улюблені речі в Instagram.

Нагадаємо, раніше онлайн-платформа Lyst  назвала весільні тренди на 2021 рік. Як запевняють експерти, кількість пошукових запитів, пов’язаних з весільними сукнями та костюмами в інтернеті, збільшилася за рік в чотири рази.

За даними аналітиків, у 2021 році молодята частіше віддають перевагу незвичайному вбранню. Обирають вінтажні сукні, весільні топи, неонові чоловічі костюми.

C-Element Written by:

Be First to Comment

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *