Pride 2021. Як світові бренди відзначають «місяць гордості»

У червні відзначають «місяць гордості» спільноти ЛГБТК +. Прайд щороку підтримує все більше медіа, громадських організацій та компаній.

Редакція C-ELEMENT підготувала огляд колекцій на підтримку цьогорічної кампанії Pride 2021 від найвідоміших брендів.

З поверненням Savage x Fenty!

Цього року співачка Ріанна вперше підтримала ЛГБТ-спільноту та презентувала спеціальну колекцію свого бренду Savage x Fenty. До неї увійшли комплекти спідньої білизни, панчохи з райдужними принтами, унісекс-боксерки, кроп-топи та домашні халати.

Кошти від продажу колекції віддадуть благодійним організаціям – GLAAD, The Audre Lorde Project, The Caribbean Equality Project, INC., TransLatin @ Coalition і Trans Wellness Center.

Born This Way, крихітко

Модний дім Versace підтримав благодійну організацію Леді Гаги спеціальною капсульною колекцією, присвячену до місяця прайду.

Також Донателла Версаче вирішила зробити копію шкіряної куртки, в якій виконавиця виступала під час туру Born This Way Ball у 2011 році. На її створення дизайнерка витратила 400 годин роботи. Куртку виставлять на аукціон Omaze. Всі кошти від продажу перерахують до фонду співачки Born This Way Foundation.

«Gay» від Balenciaga

Бренд Balenciaga представив капсульну колекцію. Для неї увійшли худі та кепки зі словом «gay» в стилістиці логотипу американської марки Gap, а також ремені та спідня білизна з райдужними смужками. 15% від продажів капсули передадуть до американської благодійної організації Trevor Project.

 COS про любов та екологічність

До місяця прайду COS підготував колаборацію з лондонською художницею Коко Капітан (Coco Capitán). Разом вони створили капсульну колекцію футболок з органічної бавовни. Їх прикрашають написи про любов і гендерну нейтральність: «Always love because love is always love», «A boyfriend called my girlfriend», «Would you be my boyfriend girl queer friend?».

«Stand for Love» від Tiffany & Co.

Ювелірний бренд Tiffany & Co. представив рекламну кампанію «Stand for Love» («Відстоювати любов»), присвячену підтримці ЛГБТК + спільноти. У ній знялися жителі Нью-Йорка. Герої ролика розповіли про свої етичні та моральні принципи.

Також в рамках місяця прайду Tiffany & Co. зробить пожертвування у дві благодійні організації – SAGE та Ali Forney Center.

8 історій від Calvin Klein

Американський бренд Calvin Klein запустив кампанію, присвячену ЛГБТ+ спільноті. У ній розглядають ключові події, які сформували життя представників по всьому світу в різний час. 

У кампанії взяли участь вісім героїв. Бренд також випустить кілька короткометражних фільмів, в яких розповість історію кожного з них. Відео виходитимуть протягом всього року в соцмережах Calvin Klein.

Свято любові з Converse

Американська компанія Converse теж випустила нову колекцію на честь ЛГБТ+. У шостій щорічній лінійці Pride бренд досліджує шлях любові до себе. До лінійки увійшли кросівки Chuck 70, Chuck Taylor All Star – Hi, Low і Platform, Run Star Hike, та райдужні шльопанці.

C-Element Written by:

Be First to Comment

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *