ROUSSIN та WhyNot? Enot зробили колекцію одягу на підтримку тварин з притулку

Український бренд ROUSSIN спільно з агентством WhyNot? Enot презентували колекцію на підтримку тварин з притулку «Сіріус».

До лімітованої лінійки  BOY NOT A TOY увійшли 4 варіації подовжених сорочок one size. Частина грошей від продажу буде перерахована притулку на утримання тварин.

«Собаку не можна взяти для гри, а після залишити на узбіччі дороги. Собаку не можна викреслити з вашого життя, якщо з якоїсь причини її здоров’я потребує лікування. Собаку неможливо перестати любити тільки тому, що їй, як і людині, властиво старіти. Адже собака – справжній друг з великим відданим серцем, яким людина не завжди може похвалитися сама», – розповіли представники бренду ROUSSIN.

Підтримали ініціативу BOY NOT A TOY та взяли участь у зйомці українські блогери-резиденти WhyNot? Enot – Настя Гонцул, Віка Маре, Рома Свечкоренко, Богдан Шелудяк, Люда з Голлівуду та Настя Єлісєєва спільно із засновником агентства Женею Таллером.

Нагадаємо, раніше бренд ROUSSIN презентував fashion-проєкт «Сміття – невичерпний цінний ресурс майбутнього». У якому акцентував увагу на значенні відходів у житті людства.

C-Element Written by:

Be First to Comment

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *