Закінчення епохи. Ольга Навроцька закриває свій бренд NAVRO

Українська дизайнерка та письменниця Ольга Навроцька заявила про закриття  бренду одягу NAVRO, який вона створювала протягом 20 років. 

За словами Навроцької, відповідне рішення вона прийняла рік тому та остаточно утвердилася в цій ідеї цьогоріч.

«Майже через рік після прийнятого рішення я остаточно закриваю розділ під назвою NAVRO. Ліквідую склад, залишаючи на згадку ті чудові, складні і яскраві роки гарних суконь, єдинорогів і квітів, показів і шоу-румів, кліпів і концертних костюмів. Це було круто, це було від душі, але тепер мої душа і серце ведуть мене по іншому шляху, і він тільки почався», – розповіла дизайнерка.

Першу колекцію бренду NAVRO Ольга Навроцька презентувала в травні 2011 року. До цього вона працювала художником по костюмах та стилістом з Іриною Білик, Тіною Кароль, Машею Єфросініною, Вірою Брежнєвою, Наталею Могилевською.

2011 року Ольга Навроцька написала книгу “Життя після смерті Маші звичайної”, яку перевидала 2021-го.

У 2018 фешн-відео Навроцької, створене для бренду NAVRO, отримало нагороду на одному з найпрестижніших міжнародних модних фестивалів La Jolla International Fashion Film Festival.

C-Element Written by:

Be First to Comment

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *