Сумка Hermès та підбори: опублікували рейтинг найпопулярніших товарів І кварталу 2021 року

Онлайн-платформа Lyst опублікувала рейтинг найпопулярніших брендів першого кварталу 2021 року. Трійку лідерів очолили Gucci, Nike та Dior.

Як зазначають аналітики, Gucci залишається на першому місці завдяки великому попиту зі сторони інтернет-покупців. До першої десятки також потрапили: Balenciaga, Moncler, Prada, Louis Vuitton, Bottega Veneta, Saint Laurent та Off-White.

Найпопулярнішими товарами для жінок стали пуховик з колаборації Gucci та The North Face, вінтажна сумка Kelly від Hermès, черевики Bottega Veneta та нейлонова сумка Prada. Для чоловіків – кросівки Yeezy 450, жилет Moncler, панама Prada, кросівки Nike Dunk Low та куртка Arc’teryx.

Частота пошукового запиту «високі підбори» («high heels») зросла на 163%, сукні стали шукати частіше на 222%. На думку аналітиків Lyst, це пов’язано з бажанням людей знову святково одягатися після пандемії.

Lyst Index – це щоквартальний список найпопулярніших модних брендів і товарів світу.

Для формування списку міжнародна платформа з пошуку модних товарів Lyst аналізує поведінку понад 5 мільйонів покупців. Формула, за якою складено Index, враховує дані пошукових запитів глобальної системи Lyst і Google, курси валют, продажу, згадки брендів і товарів у соціальних мережах, а також загальносвітовий інтерес протягом 3 місяців.

C-Element Written by:

Be First to Comment

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *