Від садівника до зірки Gucci. Історія 72-річного британця, який потрапив у кампейн бренду

Модний дім Gucci спільно з Highsnobiety створили проєкт про садівника Джеральда Стратфорда. У ньому розповіли історію життя 72-річного британця.  

З чого все почалося

На початку 2019 року племінник Стратфорда Стівен створив йому обліковий запис у Twitter, щоб він міг спілкуватися з іншими виробниками овочів.

Коли чоловік поширив знімки свого першого врожаю картоплі, фотографії стали вірусними. За 72 години світлинизібрали 70 тисяч вподобань.

Чому саме овочі?

Як розповідає сам Джеральд Стратфорд, садівництво було частиною його життя ще з юнацьких років. Після Другої світової війни виробляти власну продукцію було дешевше, ніж купувати її. Тому родина Джеральда вирощувала овочі. Пізніше «необхідність» стала для садівника справжнім хобі та пристрастю.

Від садівника за зірки

Сьогодні на Twitter Джеральда підписано 250 тисяч користувачів.  Також він має свій акаунт в Instagram.

У соцмережах садівник продовжує публікувати фото овочів, ділитися порадами та розповідати анекдоти.

«Зараз тривожний час для всього світу, а людям не потрібен негатив. Ви вмикаєте новини – і там так багато приреченості та похмурості. Цей світ потребує щастя, йому потрібна посмішка. Треба посміхатися. Є стара приказка: ви смієтеся, і весь світ сміється з вами. Ти плачеш, і ти плачеш сам», – розповідає Стратфорд.

Така популярність садівника привернула увагу модного бренду Gucci, який вирішив створити колаборацію з Джеральдом. Проєкт запустили у межах кампанії для екологічної колекції Off The Grid. Вона орієнтована на збереження навколишнього середовища. Одяг лінійки виготовлений здебільшого з екологічного нейлону, регенерованого із занедбаних рибальських сіток, старих килимів та залишків тканини. Джеральд Стратфорд став головним героєм та ідейним натхненником нового кампейна.

C-Element Written by:

Be First to Comment

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *