Бренд Bottega Veneta розповів, чому видалив акаунти з соцмереж

Італійський бренд Bottega Veneta запустив онлайн-журнал Issue. Він стане заміною акаунтів у соцмережах, які модний будинок видалив всі одночасно, пише The Guardian.

Перший аудіовізуальний «номер», присвячений ідеї домашнього затишку. Випуски будуть публікувати щоквартально до появи нових колекцій Bottega Veneta в магазинах.

«Я вкладаю великий сенс та ідею в те, що роблю. А соціальні мережі спрощують це. Атмосфера там схожа на булінг на дитячому майданчику, який мені не подобається. Я хотів зробити щось більш радісне», – розповів Деніел Лі, креативний директор Bottega Veneta.

Журнал доступний на сайті безкоштовно. За задумом авторів, читачі розглядатимуть його довго, на відміну від постів в стрічці. Усередині діджитал-видання немає тексту, лише зйомки, відео та музика.

Нагадаємо, на початку січня Bottega Veneta видалив свої акаунти в Instagram, Facebook і Twitter. Він став першим модним брендом, який позбувся своєї присутності в соціальних мережах.

C-Element Written by:

Be First to Comment

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *