Фешн-холдинг Kering підтримає співробітників – жертв домашнього насильства

Люксовий конгломерат Kering, якому належать бренди Gucci, Bottega Veneta, Alexander McQueen, створив програму підтримки співробітників, які стали жертвами домашнього насильства. Оскільки через пандемію коронавірусу такі інциденти почастішали.

У Kering заявили, що хоча насильство відбувається в приватній сфері, воно впливає на професійне життя. Для жертв особливо важливо зберегти свою роботу та фінансову незалежність. Також найчастіше робоче місце є для них найбільш безпечним простором.

«Завдяки цій новаторській політиці ми підкреслюємо відданість добробуту та безпеці своїх працівників. Домашнє насильство неприпустиме. Як глобальна група, ми вважаємо, що нам належить відіграти певну роль у боротьбі з ним та допомогти жертвам», – розповіла Беатріс Лазат, директорка відділу кадрів конгломерату.

Холдинг готовий допомогти своїм співробітникам переїхати в інший офіс, тимчасово перейти на гнучкий графік роботи, надати відпустку або фінансову допомогу. Kering також підтримує організації, які допомагають жертвам насильства в США і Великій Британії. Зокрема,фінансує компанії, які виступають за гендерну рівність.

Нагадаємо, що бренд L’Oréal Paris у партнерстві  з неурядовою організацією Hollaback! запустили міжнародну освітню програму Stand Up. Її мета – навчити мільйон людей протидіяти домаганням у громадських місцях.

C-Element Written by:

Be First to Comment

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *