В Україні запустили платформу, яка перетворює stories в благодійний внесок

Українська студія з розробки Instagram/Snapchat/TikTok-фільтрів FFFACE.ME запустила соціальну платформу FFFACE SOCIAL. Її головна мета – об’єднати бренди для підтримки  благодійних фондів та ініціатив.

Студія щомісяця буде створювати соціальний Instagram фільтр. За кожне використання якого бренд-партнер буде перераховувати пожертви в один із благодійних фондів, який він хоче підтримати.

Засновники FFFACE.ME відзначають, що розробка Instagram фільтру в середньому коштує від 750$ до 2000$. Тож за допомогою FFFACE SOCIAL фонд або ініціатива безкоштовно отримують фільтр, який порушує важливе соціальне питання. Та завдяки бренду перетворюють кожну stories в благодійний внесок.

«Важливим є те, що завдяки FFFACE SOCIAL, допомагаючи соціальним проєктам, бренд все одно отримує промо в Instagram. Оскільки в рамках механіки, яку ми пропонуємо, споживачі самі генерують згадки бренду за допомогою позначки в stories. Виходить, що підтримка соціальних проєктів – це реклама, на яку компанія віддає рекламний бюджет не Facebook, а суспільству і конкретним людям, які потребують допомоги», – розповів Дмитро Корнілов, співзасновник і СEO FFFACE.ME.

Щоб стати учасником та отримати безкоштовний фільтр, необхідно заповнити форму на сайті. Там же можуть зареєструватися бренди, які хочуть створити соціальну колаборацію.

Нагадаємо, раніше автор соціального проєкту «Не така як інші вона» Діана Андруник і агентство FFFACE.ME запустили благодійний флешмоб. Мета акції – допомогти прийняти себе завдяки спеціальному Instagram фільтру.

C-Element Written by:

Be First to Comment

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *