Взуття, яке ніколи не зноситься: у Gucci презентували цифрові кросівки за $12

Італійський модний дім Gucci у співпраці з білоруською компанією Wanna представив цифрові кросівки. Їх можна буде “носити” в віртуальних всесвітах ігрової платформи Roblox.

Саму модель взуття створив креативний директор Gucci Алессандро Мікеле. Придбати кросівки можна в додатках Gucci за $11,99, або Wanna за $8,99.

«Через 5 або 10 років велику частину доходів модним брендам будуть приносити цифрові товари. Наша мета як компанії полягає в тому, щоб фактично замінити фотографії продуктів чимось більш привабливим і наближеним до шопінгу в офлайні», – розповів генеральний директор Wanna Сергій Архангельський.

Компанія Wanna спеціалізується на створенні 3D-моделей для цифрової примірки взуття та годинників за допомогою доповненої реальності. Раніше технологію компанії використовували Reebok, Farfetch, Puma і Snapchat.

Нагадаємо, в британському університеті творчих мистецтв викладатимуть перший у світі курс у вищому навчальному закладі, присвячений цифровій моді. Нова магістерська програма дозволить дизайнерам не тільки створювати віртуальні модні образи, а й продумувати образи для відеоігор.

C-Element Written by:

Be First to Comment

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *