Kharkiv Fashion Cluster презентував нову стратегію розвитку

12 березня Kharkiv Fashion Cluster провів загальні збори учасників спільноти. Керівник проєкту, Олег Єгоров, презентував нову стратегію кластеру. Вона передбачає трансформацію фешн-бізнесу в нових постпандемічних умовах, цифровізацію процесів та активізацію обміну досвідом і колаборації між учасниками.

“В умовах пандемії представники фешн-індустрії мають змінювати підходи до виробництва і реалізації своєї продукції. Сьогодні галузь переходить в онлайн і це варто враховувати як на старті, так і при масштабуванні бізнесу. Важливого значення також набувають колаборації й партнерські проєкти, які допомагають утримуватися брендам лишатися конкурентоспроможними”, – наголосив Олег Єгоров.

Наталія Меркулова, учасниця кластеру та головна редакторка ресурсу “SEWING BUSINESS AND FASHION” презентувала онлайн В2В платформу INVIROM. Це – сучасний цифровий інструмент, який дозволяє розширити ринки збуту, збільшити продажі, знайти нових баєрів в Європі підприємствам з України.

Також члени Kharkiv Fashion Cluster обговорили співпрацю з навчальними закладами. Через пандемію та карантин, за даними міжнародних компаній, за кілька років на ринку виникне дефіцит професіоналів. Сьогодні ці зміни непомітні, однак, стануть відчутними за кілька років, коли теперішні випускники шкіл і студенти почнуть шукати роботу. Адже досить багато етапів виробництва фізично неможливо опрацьовувати онлайн. Аби мінімізувати негативний вплив карантину на фшен-освіту, учасники кластеру активно співпрацюють з місцевими закладами освіти та пропонують зміни для удосконалення навчальних планів.

Під час зустрічі Олег Єгоров повідомив, що Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH надав харківському кластеру підтримку з підготовки комунікаційної стратегії та медіа-супроводу. 

Основна мета кластера на 2021 рік: розвиток екосистеми модної галузі в харківському регіоні і вихід на нові ринки. Основні завдання всередині кластеру: взаємодія, взаємодопомога, спільний розвиток, цифровізація, залучення нових учасників спільноти.

C-Element Written by:

Be First to Comment

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *