Відбілюють репутацію: Nike присвятив відеоролик вагітним та мамам

Американський бренд Nike зняв рекламний ролик, присвячений жінкам, які вагітні або вже стали мамами, пише The Drum. Як відзначають в компанії, його головна мета – показати взаємозв’язок між спортом і материнством.

У рекламі знялися 20 жінок з усього світу. Серед них спортсменки: Серена Вільямс, Алекс Морган, Перрі Едвардс. Через карантин, усі зйомки проводилися у Zoom. Ролик змонтований з більш ніж 22 годин відзнятого матеріалу.

«Вагітність – неймовірний тест на витривалість. Єдиний марафон, вимірюваний в місяцях, а не в милях. У якісь дні ти відчуваєш, що здатна на все. В інші – ні. Але це тебе не зупиняє, адже тепер ти мама. І всім відомо, що мами – найзавзятіші атлетки», – звернувся бренд Nike до жінок.

Nike також випустив колекцію одягу для вагітних, яку можна купити на офіційному сайті. 2019 року довкола Nike розгорівся скандал.  Шестикратна олімпійська золота медалістка з бігу на короткі дистанції Елісон Фелікс розповіла про дискримінацію, якої зазнала під час вагітності та після пологів. Річ у тім, що після народження дитини компанія закликала легкоатлетку якомога раніше повернутися до змагань попри відновлення після кесаревого розтину. А її зарплату зменшили на 70%. Крім Фелікс свої історії з дискримінації через материнство озвучили й інші спортсменки. Завдяки потужному розголосу в ЗМІ корпорація змінила свої принципи. Nike відмовилася від штрафів і скорочення зарплати протягом 18 місяців після пологів. А цьогоріч випустила маніфест про материнство.

C-Element Written by:

Be First to Comment

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *