Мода на безпеку: як бренд Roussin створює одяг зі світловідбивними елементами

2020 року в Україні сталося понад 168 тисяч ДТП. Це – на 4,6% більше, ніж попереднього. Існує безліч факторів, які впливають на цю статистику – поганий стан доріг, відсутність необхідної розмітки, освітлення та погана видимість пішоходів. Саме останній став головною концепцією бренду Roussin, який з 2016 року створює рефлективний (або іншими словами світловідбивний) одяг та аксесуари. Про деталі створення одягу з люмінесценцією розповідає Софія Русинович, креативна директорка та співзасновниця бренду.

Причини

У темний час доби людське око сприймає лише 5% інформації, яку може розрізнити вдень. Саме тому ввечері та вночі доби фіксується так багато ДТП, левова частка яких – це наїзди на пішоходів. 

Порівняйте ось ці два фото. І там, і там є дитина. Тільки на нижньому її практично неможливо помітити. І це – не вечірній час доби. Вночі в темній куртці водіям справді складно ідентифікувати пішоходів.

Наявність світловідбивних елементів на одязі може значно покращити ситуацію. Тому наш бренд взяв до свого ДНК саме таку концепцію. Наша мета – популяризувати такий одяг у суспільстві. Та завдяки стильним, інноваційним моделям одягу, зламати стереотип, що він «лише для комунальників». 

Як проявляється

У своїх колекціях ми часто використовуємо люмінесценцію. Як нашивки, окремі елементи або ж повноцінний виріб – куртки, плащі тощо. Завдяки цьому видимість пішохода водієм збільшується до 130 метрів замість звичних – 17. 

Тобто ми «запаковуємо» тему безпеки в красиву та мистецьку обгортку. І в такий спосіб доносимо: стильні речі теж можуть і повинні бути безпечними.

Наприклад, у колекції AW2016-2017 ми зробили світловідбивні принти як на верхньому одязі (куртки, плащі), так і на светрах та аксесуарах. Коли на них потрапляє світло, малюнок його відбиває. У «спокійному стані» цей елемент виглядає просто як цікавий принт на одязі, який, однак, привертає до себе увагу. Влітку, навесні чи ранньої осені ми не носимо куртки чи тренчі. Але наш одяг захищає апріорі. 

Цьогоріч на UFW бренд знову презентував колекцію, особливістю якої стало використання люмінесценції. Ми надали тканині додаткові властивості: поглинаючи світло від будь-якого джерела, річ у темряві самостійно стає джерелом освітлення. Тут ми поєднали технології, мистецькі елементи, надали концептуального сенсу та ще раз наголосили на безпеці.

Також крім традиційних колекцій наш бренд реалізовує соціальні проєкти. Один з таких – SAFE FASHION. За підтримки Українського Культурного Фонду 2020 року наша команда створила 3 тисячі дизайнерських рюкзаків із люмінесценцію для школярів. Їх ми безплатно роздали учням невеликого міста Сміла, що в Черкаській області. Там ми провели своє дитинство й з власного досвіду знаємо, як інколи вулиці стають небезпечними, навіть коли поряд дорослі.

Коли на рефлективні елементи, розміщені на рюкзаку, або флікери потрапляє світло фар, воно відображається в зворотному напрямі. У такий спосіб вони стають помітними водіям мінімум за 130 метрів. У результаті це дає час і можливість кермувальникам  прийняти правильне рішення. Бо на дорозі одна секунда може стати рятівною. Тому проєкт отримав ще одну назву – #безсекундижиття​.

Ми переконані: спільними зусиллями свідомих пішоходів і водіїв нам вдасться зменшити ризик виникнення ДТП у 6 разів.

 

C-Element Written by:

Be First to Comment

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *