15 років без прибутку: Adidas продає Reebok

Німецький бренд спортивного одягу та аксесуарів Adidas продає дочірній підрозділ Reebok, повідомляють у компанії

У рамках розробки своєї нової п’ятирічної стратегії Adidas завершила оцінку стратегічних альтернатив для Reebok. В результаті компанія вирішила продати бренд.

«Після ретельного розгляду ми прийшли до висновку, що Reebok і Аdidas зможуть значно краще реалізувати свій потенціал росту незалежно один від одного. У найближчі місяці ми будемо ретельно працювати, щоб забезпечити успішне майбутнє Reebok і його команди», – заявив генеральний директор Аdidas Каспер Рорстед.

У компанії відзначають, що починаючи з першого кварталу, у фінансовій звітності Adidas підрозділ Reebok буде позначатися як актив, призначений для продажу. У перспективі Аdidas планує зосередити зусилля на зміцненні своїх позицій на світовому ринку спортивних товарів.

Reebok належить німецькій компанії з 2006 року. За 15 років вдалося поліпшити бізнес підрозділу, але продажі відставали від продажів самого бренду Adidas, що призвело до зниження прибутку групи.

C-Element Written by:

Be First to Comment

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *