«Не така як інші вона»: запустили флешмоб, який допоможе прийняти себе

Автор соціального проєкту «Не така як інші вона» Діана Андруник і агентство FFFACE.ME запустили благодійний флешмоб. Акція допомагає прийняти себе завдяки спеціальному Instagram фільтру.

За кожну опубліковану Stories від користувачів з цим фільтром агентство FFFACE, а потім й інші бренди-партнери, надсилатимуть 5 гривень на благодійність. Отримані кошти підуть на операцію для однієї з героїнь проєкту, Варварі Акуловій, яка з народження має діагноз – артеріальна венозна мальформація.

«Ідея благодійного Instagram-фільтру полягає в тому, що він не має додаткових ефектів та ніяк не змінює зовнішність людини», – розповіли організатори.

Флешмоб триватиме з 15 по 22 лютого. Його мета – закликати користувачів Instagram відмовитися від фільтрів, які змінюють зовнішність та прийняти себе. Щоб стати учасником флешмобу, потрібно опублікувати фото з маскою та відзначити сторінки @ ffface.me і @notlikeothers_she.

Естафету другого тижню флешмобу підтримує мережа ресторанів Mushlya. Вони також перераховуватимуть 5 гривень за кожну Stories з благодійним фільтром та відміткою @mushlyabar. Крім того, на своїй сторінці @Mushlya протягом місяця публікуватимуть історії жінок, які надихають.

Організатори флешмобу планують залучити якомога більше партнерів, щоб кожного тижня передавати естафету новому благодійнику. Так хочуть зробити проєкт всеукраїнським і забезпечити йому підтримку для Варвари на постійній основі.

C-Element Written by:

Be First to Comment

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *