Аналітичне агентство Launchmetrics опублікувало щоквартальний рейтинг модних брендів, які мають найбільший вплив у медіа. До першої трійки увійшли: Dior, Chanel та Gucci. Саме їх найчастіше згадували в соцмережах та пресі за останні три місяці, пише Business of Fashion.
Новий квартальний рейтинг очолив модний дім Dior. Аналітики пояснили лідерство бренду значними інвестиціями компанії-власника LVMH в рекламні кампанії. Згідно з підрахунками, прибуток Dior від реклами склав $618,4 млн.
Слідом розташувалися Chanel, Gucci, Louis Vuitton і Saint Laurent. У десятці також присутні Prada, Armani, Versace, D&G. Відомий своїми, порівняно невеликими, інвестиціями в рекламу, Hermes продемонстрував високі рейтинги на китайському ринку.

Популярність брендів в медіа вираховується за допомогою алгоритму Media Impact Value (MIV). Він фіксує згадки компаній в ЗМІ, блогах та соціальних мережах. Включаючи як глобальні майданчики: Instagram, Facebook, Twitter, YouTube, TIkTok, так і китайські – WeChat, Douyin, Weibo, RED, BiliBili.
Be First to Comment