Dior, Chanel та Gucci : бренди про які найчастіше говорять в медіа

Аналітичне агентство Launchmetrics опублікувало щоквартальний рейтинг модних брендів, які мають  найбільший вплив у медіа. До першої трійки увійшли: Dior, Chanel та Gucci. Саме їх найчастіше згадували в соцмережах та пресі за останні три місяці, пише Business of Fashion.

Новий квартальний рейтинг очолив модний дім Dior. Аналітики пояснили лідерство бренду значними інвестиціями компанії-власника LVMH в рекламні кампанії.  Згідно з підрахунками, прибуток Dior від реклами склав $618,4 млн.

Слідом розташувалися Chanel, Gucci, Louis Vuitton і Saint Laurent. У десятці також присутні Prada, Armani, Versace, D&G. Відомий своїми, порівняно невеликими, інвестиціями в рекламу, Hermes продемонстрував високі рейтинги на китайському ринку.

Популярність брендів в медіа вираховується за допомогою алгоритму Media Impact Value (MIV). Він фіксує згадки компаній в ЗМІ, блогах та соціальних мережах. Включаючи як глобальні майданчики:  Instagram, Facebook, Twitter, YouTube, TIkTok, так і китайські – WeChat, Douyin, Weibo, RED, BiliBili.

C-Element Written by:

Be First to Comment

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *