Тварини – не одяг: зоозахисники PETA зняли соціальний ролик

Організація із захисту прав тварин PETA створила соціальну кампанію. У ній засуджують індустрію моди за виготовлення одягу з матеріалів тваринного походження. Ролик під лозунгом:  «Будь светром, вони казали» зняли спеціально до Тижня моди в Нью-Йорку.

«Саме  ви, споживачі, маєте справжню силу! Кожна ваша покупка може змінити життя  тварин. Обираючи светри, сумки, взуття та куртки, виготовлені лише з веганських матеріалів, ви рятуєте чиєсь життя», – наголошують представники PETA.

На створення лозунгу організацію надихнула кампанія колишньої кандидатки в мери Нью-Йорку Синтії Ніксон:  «Вони казали будь жінкою». У ролику від зоозахисників споживче ставлення до тварин у світі моди порівняли з об’єктивацією жіночого тіла. Кадри з модних показів перемежовуються зі зйомками жорстокого поводження з тваринами на фермах та фабриках.Також у PETA зауважили, навіть якщо бренд заявляє, що їхній одяг «етичний», це не завжди відповідає дійсності. Та закликали повністю відмовитись від  кашеміру, шкіри та інших матеріалів тваринного походження.

C-Element Written by:

Be First to Comment

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *