Італійський люксовий бренд Bottega Veneta видалив свої акаунти в Instagram, Facebook і Twitter, повідомляє Hypebeast. Та став першим модним брендом, який позбувся своєї присутності в соціальних мережах.
Що саме сприяло такому рішенню, модний дім ніяк не пояснив. Експерти припускають, що вихід Bottega Veneta з соцмереж – частина маркетингової кампанії.
Раніше креативний директор бренду Денаел Лі вже висловлював своє негативне ставлення до соцмереж. На його думку, надлишок онлайн-кампаній погано впливає на творчий процес.
«Мені не надто подобаються онлайн-презентації. Вони видаються порожніми та вимагають занадто багато зусиль в такі емоційно турбулентні часи. А в підсумку концепціям бракує глибини», – розповів він в інтерв’ю Cultured Magazine.
Рішення Bottega Veneta покинути соціальні мережі цілком відповідає іміджу бренду. Модний дім позиціонує себе, як ультра-ексклюзивний люкс. Схожої стратегії раніше дотримувався бренд Hermès, який довгий час свідомо не розвивав електронну комерцію.
Be First to Comment