Французький конгломерат Louis Vuitton Moet Hennessy завершив угоду з придбання бренду Tiffany & Co. Ювелірна компанія обійшлася LVMH у $16 млрд, повідомляє Reuters.
Угода з поглинання американської компанії – найбільша за всю історію французького конгломерату. Їй навіть не поступається придбання Christian Dior у 2017 році за $13 млрд.
Віцепрезидентом Tiffany & Co став син власника Louis Vuitton – Александр Арно. Він буде відповідальним за продукти та комунікацію.
“Я з оптимізмом оцінюю можливості Tiffany & Co та впевнено можу гарантувати успіх компанії. Ми будемо впроваджувати інновації й зможемо задовольнити найвимогливіших споживачів”, – прокоментував Александр Арно.
Ще дві посади в топменеджменті Tifanny отримали працівники бренду Louis Vuitton. Конгломерат LVMH також планує змінити команду дизайнерів.
Загалом до LVMH входять 75 брендів, серед них: Dior, Louis Vuitton, Givenchy, Celine, Fendi.
Be First to Comment