Зі старих запасів і на самоізоляції: бренд Alexander McQueen презентував нову колекцію

Британський бренд Alexander McQueen презентував нову колекцію Pre-Spring/Summer 2021 Collection. Вона була спроєктована та розроблена під час самоізоляції. 

Особливістю колекції стало те, що всі моделі створені переважно із запасної тканини, яка залишилася з попередніх колекцій.   

«Як для чоловічих, так і для жіночих колекцій я одразу прийняла рішення використовувати тканини, які у нас вже були. Друкуйте на них, переосмислюйте їх заново, подавайте під іншим кутом – і вони будуть як нові», – розповіла креативна директорка Alexander McQueen Сара Бертон.

За її словами, робота над колекцією нагадала їй перші дні роботи в McQueen. Тоді ресурсів було значно менше, і треба було бути практичною та винахідливою.  

Нова колекція – не перший досвід для Alexander McQueen у створенні апсайклінг-колекцій. У попередні роки бренд надавав свої тканини для випускників модних шкіл, аби ті робили з них випускні колекції. Згодом Сара Бертон почала використовувати жакард, шовк і мереживо для нових колекцій. Однією з таких стала Pre-Spring/Summer 2021 Collection.

C-Element Written by:

Be First to Comment

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *