У новому кампейні Prada запрошує клієнтів до діалогу

Prada представив рекламну кампанію колекції весна-літо 2021. Це перша спільна компанія Міучча Прада і Рафа Сімонса. У ній вони міркують про сучасні цінності, технології та майбутнє.  

Усі образи колекції знімали одночасно сотні камер без участі фотографа. А кожне зображення кампейну ставить питання глядачам, відповісти на які можна на офіційному сайті бренду. 

«Нова кампанія це безперервний діалог в реальному часі між Міучча Прада, Рафа Сімонса і аудиторією. Завдяки їй, дизайнери можуть поставити питання глядачам і відкрити різні точки зору на теми, які лежать в основі колекції», – розповіли в Prada.

Серед питань: «Чи є для вас майбутнє романтичною ідеєю?», «Творчість – це дар чи вміння?», «До якої утопії ви прагнете?», «Хмара змушує вас думати про дані або про небо?»,  «Нам потрібно сповільнитися або прискоритися?». Представники Prada обіцяють, що всі відповіді стануть частиною кампанії.

C-Element Written by:

Be First to Comment

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *