Колекція українських дощовиків з’явилася на сторінках британського видання Féroce Magazine

Колекцію дощовиків “Fashion VS Fakes” відібрала для публікації редакція британського видання Féroce Magazine. Верхній одяг створила Галина (Гала) Васеніна, дизайнерка і засновниця бренду Gora Gala. Світлини зробив український фешн-фотограф Серж Базилік (Serge Bazilik). Моделлю став студент і танцівник з Кот-Д’Івуару Шакілл Хомаллей.

Галина Васеніна розробила колекцію білих дощовиків для кроссекторального проєкту “Fashion VS Fakes”, який реалізував фонд Богдана Гаврилишина. Метою колаборації було інформування молоді про зливу фейків, від яких можна захиститися критичним мисленням.

“Дощовики стали символом захисту від фейків, якими переповнений інформаційний простір. Ми втілили унікальний конструкторський крій для кожного дощовика. Білий колір – це колір чистоти. Це – природний стан суті людини. А поєднання білого, водонепроникного матеріалу і прозорого – це легкий для сприйняття дует, який одночасно і захищає людину від “зливи” фейків, і характеризує її відкритість новому”, – пояснила Галина Васеніна в коментарі C-Element.

Світлини з колекції розмістив на своїх сторінках британський журнал Féroce Magazine. Це – авторитетна платформа, учасники якої шукають та відбирають таланти у фешн-сегменті – моделей, фотографів, дизайнерів.

“Редакція журналу здійснює відбір згідно з етикою свого концепту. Якщо вони вважають потрібним опублікувати матеріал, впродовж 2 тижнів дають свою відповідь”, – розповіла Галина Васеніна.

Тобто спочатку фотограф чи дизайнер надсилає свої світлини. Їх розглядають, а потім повідомляють, чи підходить проєкт за концептом. Існує можливість рекламної публікації. Але навіть комерційна основа не є гарантією виходу фотографій у виданні – редакція може відмовити, якщо світлини не відповідають тематиці платформи.

“Дуже рада, що Велика Британія помічає дизайнерів з України. Це безперечно допомагає моєму бренду Gora Gala з PR та просуванням за кордоном”, – наголошує дизайнерка.

Раніше світлини дощовиків з колекції “Fashion VS Fakes” опублікував італійський журнал “Mob Journal”.

C-Element Written by:

Be First to Comment

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *