«Якщо не зараз, то потім не наважуся» — засновниця Loreine про запуск іспансько-українського бренду

Оптимізм, енергія та цілеспрямованість — філософія молодого іспансько-українського бренду Loreine. Його засновниця, Анна Шак, у модну індустрію прийшла з юриспруденції та великого бізнесу. З нею говоримо про старт у новій сфері та перші враження від неї, особливості пошиття ділових костюмів та відомих дизайнерів, на яких хочеться рівнятися.

— Аню, з чого почалося твоє захоплення модою?

У цю сферу я прийшла з абсолютно не суміжної і не схожої індустрії. За професією я юристка. Працювала в останні роки на керівних посадах у різних компаніях, зокрема, промислових.

Модою захоплююся давно, ще з дитинства. Тоді обожнювала вигадувати й шити вбрання. Особливо в 90-і роки, під час кризи, коли гарний одяг було дуже складно знайти. Але творчість в моєму житті була завжди. Це не виникло раптово. Я і малювала, і створювала образи, і шила вбрання. Усе це паралельно з моєю основною діяльністю.

А остаточно в індустрію моди прийшла після курсів у відомих бізнес-школах і переїзду до Іспанії. Я зрозуміла: якщо зараз не спробую створити щось своє, то потім можу не наважитися на це.

— Коли ти вирішила запускати свій бренд, наскільки це було складно?

Було складно, тому що я не мала абсолютно ніяких знайомств в цій індустрії. Для початку потрібно було знайти команду професіоналів, яка б справилася із завданням забезпечити виняткову якість речей. Мені потрібен був рівень класу люкс. Але за доступною вартістю. Зі сторони здається, що можна без проблем взяти й пошити в Україні речі люкс якості за ціною, дешевшою за європейською. Але це – не зовсім так. Професіонали все одно не будуть обходитися вам дешево. До того ж, їх потрібно знайти. А для цього потрібен час.

Складнощів додавав ще той факт, що візитною карткою бренду були приталені, ідеально посаджені по фігурі жіночі брючні костюми.

Чи знали ви, наприклад, що за вартістю пошиття, кількості тканини та інших матеріалів костюми обходяться дорожче верхнього одягу? Як мінімум тому, що в брючному костюмі дві окремих одиниці — жакет і брюки. Вони складніші й конструктивно, і в пошитті. Особлива складність — вивести ідеальний силует костюма. Набагато легше робити оверсайз. Це простіше в конструюванні. Але в моєму розумінні ідеальний діловий костюм — той, який прекрасно сидить на його власниці. Такі речі завжди будуть дорожчими та більше цінуватимуться.

— Про що твій бренд?

Сьогодні жінки на рівні з чоловіками будують свою кар’єру. Однак, у сучаснму світі виділитися та запам’ятатися досить складно. Проте частково цю проблему вирішує одяг і стиль. Тож наша місія в цьому — допомогти дівчатам і жінкам стати впевненішими в собі, додати оптимізму й цілеспрямованості.

Саме тому ми зробили акцент на кольори. Коли я жила в Іспанії, то закохалася в яскраві відтінки. Через це ми робимо костюми в наймодніших, яскравих і оптимістичних кольорах – лавандовому, рожевому, бірюзовому. Але для любителів класики також шиємо речі в більш спокійних тонах – білому, молочному, чорному, темно-синьому.

Відтак наші костюми – для яскравих і сильних дівчат-інтелектуалок, які не бояться виділятися з натовпу.

Я зрозуміла: якщо зараз не спробую створити щось своє, то потім можу не наважитися на це

— Хто зі світу моди тебе надихає? Чи є дизайнери, з якими мрієш попрацювати?

Мені дуже подобається творчість Симон Порт Жакмен і його бренд Jacquemus, Міучча Прада і бренд Prada. Також останнім часом дуже подобається творчість Вірджинії Віард на посаді креативного директора Chanel. Вважаю, що вона серйозно омолодила бренд. Останні її колекції мають колосальний комерційний успіх. Особливо подобається лінійка прикрас та аксесуарів. Усі ці зірки світу моди задають тренди, на них хочеться рівнятися.

— Твоя порада людям, які мріють створити свою торгову марку одягу. Яких помилок варто уникати?

По-перше, потрібно знати, де ви будете продавати речі. В окремому шоурумі або торговому центрі, мультибрендовому бутіку, на онлайн платформі? Скрізь свої вимоги, розцінки й особливості. Поцікавтеся цими вимогами заздалегідь. Далі дайте відповідь самому собі, чи зможете їх виконати? Чи зможете забезпечити реалізацію самі, якщо це буде власний шоурум? Потягнете розмір комісійних, якщо будете віддавати на реалізацію? Чи потрапляєте в стилістику і цінову категорію мультібренду? Чи приваблива буде ваша ціна для потенційних клієнтів?

По-друге, потрібно змиритися, що до вас відразу не повалить потік покупців (крім ваших знайомих, звичайно). Навіть якщо речі супер класні. Просто тому, що має пройти час, перш ніж люди дізнаються про ваш бренд, почують про вас або побачать ваші речі в знайомих, в рекламі, у блогера чи стиліста, якому вони довіряють. Цю впізнаваність і репутацію потрібно буде заробляти роками. За винятком, звісно, випадків, коли ви маєте вільну сотню тисяч євро на промоцію бренду. Тоді реклама піде швидше, але для репутації все одно потрібен час.

— Через карантин для багатьох фешн-підприємців настала криза. Як плануєш розвивати свій бренд, коли обмеження стануть не такими суворими?

Ми не припинили розвивати бренд під час карантину. Хоча криза, звичайно ж, зачепила всіх. Після виходу з карантину плануємо, передусім, закінчити створення нашого іспанського представництва. Наразі наші речі є в кількох київських шоу-румах. В Іспанії відкриття було заплановане на весну 2020-го, але довелося відкласти. Також плануємо працювати на впізнаваність на європейському ринку. Планів і роботи багато — хочемо всім додати оптимізму й впевненості нашими костюмами.

C-Element Written by:

Be First to Comment

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *