«Велосипедист виїхав на подіум» – Альона Сереброва про незвичні локації для показів

Кожен показ – цікава локація та настрій події. З 2018 року бренд SEREBROVA дизайнерки Альони Серебрової організовує покази колекції Весна/Літо на День незалежності. Локації – найрізноманітніші – від вулиці Басейної до пішохідного мосту, від імерсивної виставки до аеропорту. Як це – організовувати дефіле на вулиці та «домовлятися» із сонцем та вітром про освітлення й звук – розповідає дизайнерка Альона Сереброва.

Дизайнерка Альона Сереброва та художник Іван Марчук. Фото надане пресслужбою бренду SEREBROVA
  • Як виникла концепція проводити покази в незвичних локаціях? Це було спланованою довгостроковою метою чи спочатку був один показ, а за ним пішли всі інші?

Ідея індивідуальних показів мого бренду була концептуальною виваженою. Ми давно замислювалися над тим, що локація повинна бути продовженням колекції.

Перший показ відбувся в серпні 2018 року в історичному центрі Києва на вулиці Басейній. У міському ритмі, при русі транспорту і пішоходів. Це була відповідь моїм друзям по всьому Світу про відкритість і дружбу з Україною, про безпеку туризму та руйнування кордонів і стереотипів.

Мою ідею підтримала рекламно-маркетингова агенція «Спільна Перемога». Компанія стала партнером спочатку у проведенні цього заходу, а також і інших показів: на Пішохідному мосту і в Бізнес терміналі Міжнародного Аеропорту «Київ» ім. І. Cікорського. Ми були всі на «одній хвилі». Крім того, нашим партнером став бренд Ukraine Now Міністерства Інформаційної політики України. На спільній пресконференції у серпні 2018-го ми вперше продемонстрували щойно створені ролики про туристичну привабливість міст України.

Кожен показ пов’язаний з великою кількістю дозвільних документів державних служб. Я не можу сказати, що ми проходимо 7 кіл бюрократії, але всі дозвільні документи повинні бути оформлені правильно і заздалегідь. І це правильно: є розуміння державного свята (стосується показів, які проводяться на День незалежності) і захищеності гостей показу.

Кожна локація по своєму дуже складна. Наприклад, вулиця Бессарабська – це неправильно припарковані машини, які потрібно було заздалегідь прибирати, розставити стільці, світло, звук. Цим займалися партнери показу з РМА «Спільна Перемога» і студенти-волонтери Київського національного університету культури і мистецтв. Вони всі дуже допомагали в останні, найважливіші години підготовки до показу.

ПІШОХІДНИЙ МІСТ

  • Якими були особливості показу на Пішохідному мосту? Які були ризики? Що доводилося враховувати, зважаючи, що міст – не звичайний подіум?

Пішохідний міст – це одна з найскладніших локацій. Тим більше, якщо ви пам’ятаєте, там напередодні показу стався обвал. Ми з одного боку ризикували і хвилювалися. А з іншого – не хотіли відмовлятися від мосту, тому що ця локація ідеально відповідала концепту колекції і ідеї проведення показів у День Незалежності України. Адже мости об’єднують міста, країни, народи. Це з’єднання право- і лівобережної України. Показ над Дніпром – це вітер, сонце, свобода і велич могутньої річки.

«Родзинкою на торті» став велосипедист, який вирішив пройти по імпровізованому подіуму у фінальному виході

Але це – також і багато складних організаційних моментів – світло, звук, генератор, палатка для переодягання моделей, стільці і місце для руху людей і велосипедистів. Це – важкі умови зйомки для операторів нашого партнера, каналу ID fashion, і фотографа показу Валентина Кармінського. Але ми змогли. Організували все так, що всі запам’ятали винятково атмосферу свята.

Читайте також: SEREBROVA ПРЕЗЕНТУВАЛА ЛІТНЮ КОЛЕКЦІЮ В ТЕМАТИЦІ РІЧКОВОГО ЕЛЬФА

«Родзинкою на торті» став велосипедист, який вирішив пройти по імпровізованому подіуму у фінальному виході. Але зріст моделей 179-180 см врятував становище. Вони стали стіною. Та й гості показу буквально винесли його на руках з подіуму.

ПРОСТІР ІМЕРСИВНОЇ ВИСТАВКИ ЦИФРОВОГО ЖИВОПИСУ

  • Теж саме про показ для привернення уваги до питань туберкульозу – які були особливості події, наскільки складно було інтегрувати соціальну складову у світську подію? Чи були складнощі в колабораціях?

Цього разу як локацію ми обрали імерсивну виставку цифрового живопису художника зі США Андроїда Джонса. Вона мала назву символічну назву «Samskara». Це був чорний лабіринт з яскравими вікнами картин, написаними цифровий пензлем у віртуальній реальності. Ця локація ідеально підходила під соціальний проект по «стигмі подолання туберкульозу». Андроїд Джонс підтримав наш арт-проєкт «Арт_терапія_ТБ».

Дуже шкода, що через тривалість переговорів я не встигла створити всю колекцію в космогонічному стилі його картин, а були зроблені тільки кілька виходів. Але важливіше те, що вперше в Україні ми мали можливість зібратися і поговорити з приводу події, яка об’єднала українську еліту і фахівців про стигму подолання туберкульозу. Соціум не обізнаний про різні форми захворювання на цю хворобу. Саме тому суспільство боїться й уникає хворих на туберкульоз.

Фото надане пресслужбою бренду SEREBROVA
  • Там виступала Олена Гребенюк – чи швидко вона погодилася?

У моїх проєктах брали участь чудові співачки, гурти, дуети. Наприклад, гурт Анна Марія для показу на вулиці Басейній спеціально для показу заміксували свої пісні в єдину композицію. Колоритний етно-гурт «Ярра» своєю композицією «Мавка» теж посилив колористику колекції і її презентацію на Пішохідному мосту.

Гурт “Ярра” на Пішохідному мосту. Фото надане пресслужбою бренду SEREBROVA
Олена Гребенюк. Фото надане пресслужбою бренду SEREBROVA

Оперна діва Олена Гребенюк на показі, присвяченому питанням туберкульозу, співала піднесену арію «Addio del passato». Це – лист старого Жермона, головній героїні травіати Джузеппе Верді, куртизанці Віолеті Валерії. Вона помирає від невиліковної на той час хвороби – туберкульозу. Це так символічно! Усі плакали – зал, я і сама Олена. Адже тільки уявіть: чорний кабінет і особиста трагедія, коли дізнаєшся про довгий шлях боротьби до одужання. До того ж, усе це посилювалося космічними роботама Андроїда Джонса.

Це були справжні творчі колаборації, в яких кожен робив максимум, щоб розкрити ідею показу.

Читайте також: ЯК ЦЕ – ОРГАНІЗУВАТИ ПОКАЗ НА ВОДІ – КЕЙС ІЗ ХАРКОВА

АЕРОПОРТ

  • Наскільки складно було організувати показ в аеропорту? Чи були якісь технічні/безпекові вимоги до вас зі сторони аеропорту?

Бізнес термінал Аеропорту Київ ім. Сікорського – це бездоганно дружній і високоорганізований колектив, від якого ми бачили тільки розуміння і допомогу. Звичайно, не без труднощів – рейси прилітали і відлітали, було шумно й гамірно. Але це – особливість локації.

  • Під час показу в аеропорту ви презентували колекцію за мотивами творів всесвітньо відомого українського художника Івана Марчука. Як довго велися переговори з художником? Чи були в нього особливі вимоги (специфічний райдер) щодо використання його робіт у колекції?

Іван Степанович дав повну свободу дій, необмежену довіру і підтримку, надав свої роботи для міні-виставки під час показу. Це була дуже складна і захоплююча робота. Найбільша складність – вибір картин. Періоди, теми, колористика. Адже було 1500 робіт! Колаборація з Іваном Марчуком – це захоплива подорож у світ його творчості. Для мене це – справді історичні подія.

КОСТЕЛ

  • У січні 2020-го стався скандал з костелом Св. Миколая в Києві. Спочатку з’явилася інформація, що там відбудеться ваш показ, але потім цю ідею розкритикували в соцмережах. І зрештою міністр культури заявив, що дефіле там не буде. Яку колекцію ви там хотіли презентувати? У чому була проблема?

Вперше, ексклюзивно для Вас, розповідаю про скандал з Будинком органної музики. Це – дивна і незрозуміла для мене ситуація. Ми, як завжди, звернулися з листом, в якому просили дозвіл на проведення показу і чекали відповіді «Так» або «Ні». Дуже все просто і відкрито, як ми завжди робимо.

Але замість конкретної відповіді – раптом така неадекватна реакція з публікаціями у пресі та негативними коментарями у соцмережах. Моя мрія була створити дуже витриману чорно-білу колекцію. Зробити показ в залі, між рядами. Це була б дуже красива та стримана подія, що підкреслює духовність і велич костелу, пишність гостроти полум’я готичного стилю. А перш за все, ми хотіли привернути увагу громадськості до проблем пам’ятника архітектури. Але про результат “переговорів” ви вже знаєте.

  • Як карантин вплинув на ваш бренд і підхід до показів? Чи плануєте більше зміщуватися в онлайн-формат?

Сьогодні у нас обрана і узгоджена локація. Але традиційний показ open air на День Незалежності України під великим питанням. Є ймовірність, що ми його проведемо онлайн. Зараз обдумуємо формат і дату проведення.

C-Element Written by:

Be First to Comment

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *