“Героїнею” нової кампанії Burberry стала пустеля в Дубаї

Британська компанія-виробник одягу та аксесуарів класу люкс Burberry “розмалювала” пустелю в Об’єднаних Арабських Еміратах для нової рекламної кампанії. Як зображення використали монограму бренда. 

Фото і відео опублікували в Instagram-акаунті бренду.

Зйомки для нової рекламної кампанії бренду — TB Monogram — проходили в пустелі Руб-ель-Халі, яка знаходиться поруч з Дубаї.

Читайте також: ОБЛИЧЧЯМ НОВОЇ КАМПАНІЇ BURBERRY СТАЛИ ЙОГО СПІВРОБІТНИКИ

До проєкту залучили художника Натаніеля Алапіда. Він спеціалізується на великих малюнках на піску і займається ленд-артом в околицях Дубаї вже вісім років. На прохання Burberry митець прикрасив ділянку піщаних дюн фірмовою монограмою бренду (знак, який дублює ініціали засновника бренду — Томаса Барбері).

C-Element Written by:

Be First to Comment

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *