Обличчям нової кампанії Burberry стали його співробітники

Британський бренд Burberry представив лукбук колекції Pre-SS21. Його моделями стали співробітники бренду. Свої образи вони представили на вулиці на тлі дверей типових англійських будинків.

Створюючи колекцію весна-літо 2021, Рікардо Тіші надихався простими і знайомими кожному речами, які приносять розраду і дарують комфорт. Аби підкреслити це, представляти колекцію обрали не іменитих моделей, а співробітників бренду. 

“Я так пишаюся цією колекцією. Вона не лише відображає унікальні коди, з яких складається наш модний будинок, але й підкреслює різноманітність талантів, які представляють нашу громаду в Берберрі”,

— коментує Ріккардо Тіссі.

Залишаючись вірним нинішній політиці роботи з дому, кожну “модель” — від персоналу роздрібної торгівлі до співробітників фінансового відділу, дизайнерів і арт-директорів — знімали на території їхніх будинків, з дотриманням норм соціального дистанціювання.

До колекції увійшли костюми та тренчі з різними варіаціями фірмової клітини, куртки з принтом в смужку, плісировані спідниці, чорні сорочки і толстовки, прикрашені квітковими принтами.

C-Element Written by:

Be First to Comment

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *