Палатка-фотозона та pop-up шоу-рум під деревом – як провести презентацію бренду на карантині

11 липня відбулася презентація нового проєкту, що об’єднав українські бренди сувенірів і одягу Kisstochka. Через карантині обмеження та поради тримати соціальну дистанцію організатори вирішили відійти від традиційних презентацій у приміщенні – і влаштували фешн-пікнік. 

“Фотосесія нашого проєкту була стилізована під пікнік. Три подруги умовно зустрічаються і презентують подарункові бокси. Тому, хоч обмеження й послабили, але ми вирішили не йти в приміщення – і продовжили тему з пікніком”, – розповідає Марія Моложон, співзасновниця Kisstochka.

Локацію обрали у Ботанічному саду ім. Фоміна. До вибору галявини застосували кілька критеріїв: наперший – це тінь. У день презентації було спекотно, натомість дерева практично не пропускали сонячних променів – висока температура повітря зовсім не відчувалася.

“Ще важливим моментом була наявність дерев, розташованих одне від одного неподалік. Між ними натягнули різнокольорові мотузки. У такий спосіб ми “зібрали” pop-up шоу-рум, де виставили футболки бренду. Усі охочі могли в будь-який момент з дотриманням дистанції оглянути одяг”, – пояснює Катерина Кухарчук, співзасновниця Kisstochka. 

Дорогою від м. Університет розвісили вказівники про пікнік-презентацію. На вході під великою акацією влаштували фуршет-зону. На розкладному столі стояли антисептик та рукавички. Далі – кекси від сімейної пекарні “HomebakeryJuliAnna”, порційні фрукти та холодні чаї від Trava.UA. Також кожен відвідувач отримував плед і міг самостійно обрати місце для відпочинку. 

Читайте також: НАРОДЖЕНИЙ НА КАРАНТИНІ: УКРАЇНСЬКІ БРЕНДИ ОБ’ЄДНАЛИСЯ У СПІЛЬНИЙ ПРОЄКТ ПОДАРУНКОВИХ БОКСІВ

У кінці галявини була “фотозона” – туристична палатка. Там робили селфі та в природних умовах тестували наповнення одного з боксів – карпатські чаї, які щороку збирає Максим Потапчук та реалізовує під брендом Trava.UA.

Фото: Лєра Богданець (@bogdanets_ph)

Важливим моментом була наявність дерев, розташованих одне від одного неподалік. Між ними ми натягнули різнокольорові мотузки і зібрали” pop-up шоу-рум.

У центрі галявини організатори розмістили подарункові бокси Kisstochka. До кожного з боксів входить футболка, принт до якої розробила дизайнерка й художниця Аліна Велентій з Києва, а друк і вишивку нанесли у Львові.

“Також у нас в одному з боксів є авторська металева чашка від івано-франківського бренду “Буквиця”, екосумка від проєкту Тетяни Андрусенко ATA, олівці з фразами-мотиваторами від BlaBlaPencils, стенди під планшети чи смартфони, пляшечки для води, твіллі, кепки, рюкзаки-мішечки та набори тимчасових тату. Тобто ми об’єднали бренди з різних куточків України”, – додає Аліна Велентій, співзасновниця Kisstochka. 

На пікніку лекцію про футболки, стиль та їхню важливість як бази для раціонального гардеробу прочитала стилістка і шопер Ірена Вінцюк.

“Футболка з’явилася в кінці ХІХ століття. Тоді її носили військові як білизну, розрізавши традиційний чоловічий комбінезон на 2 частини. Тільки в 1920-х з’явилася назва T shirt, яка одразу й потрапила в словники. Але популярність цей предмет гардеробу отримав у 1942-му. Тоді на обкладинці популярного журналу Life у білій футболці з принтом з’явився курсант стрілкової школи ВПС. А на полиці магазинів футболки потрапили в 1950-х – після фільму з Марлоном Брандо. Тоді вже їх сприймали як самостійні одиниці, а не як нижню білизну”, – розповідає Ірена Вінцюк.

Далі футболка пройшла тривалий шлях “еволюції” – від бунтарських хіппі з принтами Tie-dye до логоманії у 1980-х. Поки не увійшла до сучасного ділового дрес-коду. Сьогодні футболка – це не лише про спортивний стиль, але про самовираження та свою позицію щодо будь-чого.

C-Element Written by:

Be First to Comment

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *