У новій кампанії Burberry знявся віртуальний двійник Кендалл Дженнер

Модний дім Burberry випустив нову рекламну кампанію капсульної колекції TB Summer Monogram. Її героїнею стала Кендалл Дженнер — справжня та віртуальна.

Рекламна кампанія складається з двох частин — зйомки, яку зробила Дженнер самостійно в домашніх умовах, та відеоролика за участі її віртуального двійника. 

Вдома модель знімала себе на камеру ноутбука, позуючи в боді, сорочках, кроп-топах і худі з ініціалами Томаса Берберрі. На основі цих фото команда бренду на чолі з  креативним директором Ріккардо Тіши, арт-директором Пітером Севіллом і стилісткою Кеті Інгланд й створила кампанію.

Читайте також: У МАГАЗИН, НЕ ВСТАЮЧИ З ДИВАНУ: ЯК РОЗВИВАЄТЬСЯ ВІРТУАЛЬНИЙ ШОПІНГ В УКРАЇНІ ТА СВІТІ

Відеоролик створили за допомогою віртуальної реальності: на відео чотири комп’ютерних версії Кендалл Дженнер прогулюються в одязі з колекції.

C-Element Written by:

Be First to Comment

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *