У рекламі нижньої білизни Ріанни знялися клієнтки бренду

У новій літній колекції бодіпозитивного бренду нижньої білизни Savage x Fenty знялися його клієнтки. Усі вони — переможниці конкурсу, який запустила ще навесні засновниця бренду акторка та співачка Ріанна.

Участь у конкурсі мали змогу взяти усі охочі. За умовами, необхідно було лише опублікувати фото в білизні бренду з хештегом #SavageXSummer та #contest.

Попри те, що охочих виявилося тисячі, переможниць обрали лише четверо. Новими обличчями бренду стали Бренда Сен’яна, Кортні Рассел, Герлінд Анаго та Саріена Луй.

Кортні Рассел (Фото: Courtesy of Savage X Fenty)

“Дуже важливо змінити бачення, що лише один типаж тіла є еталоном краси. Я розумію, що досягти цього нелегко… а на шляху можна й натрапити на безліч негативних коментарів. Та я бачу, що Savage X поки чудово справляється з цим завданням!  Я щаслива, що стаю свідком того, як змінюється мода. І мені надзвичайно приємно зробити свій внесок у це!”

коментує свою перемогу Кортні Рассел.
 Герлінд Анаго (Фото: Courtesy of Savage X Fenty)

Фото для рекламної кампанії моделі зробили самостійно. Пізніше кадри просто відредагував митець і режисер Рафаель Перез (працює під псевдонімом Rafatoon), додавши фон із зображенням океану та тропічних рослин. 

Бренда Сен’яна (Фото: Courtesy of Savage X Fenty)

Нові речі з літньої колекції вже можна придбати на SavageX.com, а також на сайтах роздрібних партнерів компнії – Amazon, ASOS та Zalando.

Саріена Луй (Фото: Courtesy of Savage X Fenty)

Практика створення лукбуків удома не нова. Через коронавірус та карантин низка брендів просять моделей робити знімки самостійно. Зокрема, так створили й випуск одного з номерів італійського Vogue.

C-Element Written by:

Be First to Comment

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *