UFW запустив проєкт про свідому моду Action: Sustainable Fashion

Ukraine Fashion Week за підтримки Українського культурного фонду запустив проєкт про свідому моду. У рамках “Action: Sustainable Fashion” куратори розповідатимуть історії дизайнерів, які стали на шлях стійкості.

“Сталий розвиток моди передбачає безліч аспектів. Це нескінченна історія, що охоплює економічні, соціальні, екологічні, етичні та культурні засади нашого сьогодення. У проєкті Action: Sustainable Fashion ми маємо на меті розкрити ці аспекти в історіях українських дизайнерів, через їхній світ, де одяг та аксесуари є інструментами змін на краще”, – йдеться в повідомленні.

Першим бізнесом, чию історію розповіли в рамках проєкту, став бренд KSENIASCHNAIDER. Його заснували 2011 року Ксенія та Антон Шнайдери. Концепцією марки стало поєднання ідей повсякденного та авангардного одягу з перероблених та органічних матеріалів.

Читайте також: MANGO ПРЕЗЕНТУВАВ САНДАЛІ, ВИГОТОВЛЕНІ З ПЕРЕРОБЛЕНИХ ШИН

Світове визнання прийшло до KSENIASCHNAIDER у 2016 році зі створенням оригінальної моделі джинсів demi-denims, які складаються з напівшортів та напівштанів. У 2019-му KSENIASCHNAIDER презентував ще одну революційну ідею – зі штанинами різної ширини. Асиметричні джинси миттєво підірвали інтернет, а Селін Діон доповнила ними свій образ для Паризького тижня моди.

Речі бренду KSENIASCHNAIDER обирають впливові інфлюенсери світу моди – Бела Хадід, Дуа Ліпа, Єва Чен, Томмі Кеш.

“У першу чергу, ми думаємо про дизайн. Якщо ми робимо красиву річ, то вона просуне ідею сталої моди набагато ефективніше, ніж просто говорити, що ми рятуємо планету”

Антон Шнайдер

Унікальність шляху KSENIASCHNAIDER – у поєднанні сміливого дизайну зі складними технологіями. Бренд спеціалізується на створенні та вдосконаленні переробки матеріалів. За один місяць команда бренду обробляє близько 500 пар вживаних джинсів, вага яких становить 5 тонн на рік.

У співпраці з найбільшою українською трикотажною мануфактурою RITO дизайнери розробили спеціальну лінію трикотажних виробів, виконану з різнокольорових блоків.

Дизайнери також розробили спосіб перетворення текстильних відходів у джинсове хутро, а згодом почали працювати зі шматками тканини, з яких виготовляють вироби печворк. Протягом сезону KSENIASCHNAIDER переробляє до 200 кг текстильних відходів. На рік виготовляють приблизно 3000 перероблених виробів, які становлять близько 35% кожної з колекцій.

Коли виробничі обсяги компанії зросли, бренд ухвалив рішення співпрацювати з фабрикою ISKO (Туреччина). Це єдиний у світі виробник органічного деніму, який є стійким на всіх етапах виробництва.

Сьогодні бренд продається у 16 країнах світу, а також на великих світових онлайн-рітейлах YOOX, Farfetch і Shopbop. У 2018-му KSENIASCHNAIDER брав участь у Vogue Italia’s The Next Green Talents 2019. У 2018 та 2019 роках бренд отримав нагороду “Sustainable fashion” від української професійної премії в галузі моди Best Fashion Awards.

C-Element Written by:

Be First to Comment

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *