Woolberry приймає на переробку повстяні сумки

Український бренд Woolberry вчетверте запустив благодійну акцію #refresh. Цілий місяць компанія прийматиме на переробку повстяні сумки. Натомість надаватиме учасникам ініціативи знижки на свою продукцію та допомагатиме організації “Україна без сміття”.

Уперше “рефреш” почався три роки тому. Тоді бренд провів акцію з вторинної переробки шерсті мериноса. У тому ж році дизайнери Woolberry спробували свої сили в апсайклінгу. Перекроїли ношені сумки на брелки – на підтримку “України без сміття”.

Торік, на #refresh 3.0, бренд приймав повстяні речі як з натуральної шерсті, так і з синтетичної. Також організував лекторій, де розповів про сортування сміття та переробку.

“#refresh – це не конкурс і не розпродаж. Це краще та важливіше. Це краще в тому випадку, якщо ваша сумка давно сумує на полиці, а ви відчуваєте задоволення, позбавившись від неї. Важливіше – якщо ви сортуєте відходи та поважаєте Вів’єн Вествуд за маніфест про свідому моду”, – пояснюють у Woolberry.

Цього року минулорічна традиція продовжилася. Сумки приймають у шоу-румі Woolberry. Також повстяні речі можна надіслати поштою. Акція триватиме до 15 липня. Із зібраних речей майстри бренду знову робитимуть брелки та передаватимуть кошти “Україні без сміття” – аби організація змогла виплатити борг за оренду приміщення на Саперно-Слобідській.

C-Element Written by:

Be First to Comment

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *