Fashion Pact: 150 брендів підписали угоду про зменшення впливу на довкілля

Напередодні саміту G7 лідери фешн-індустрії підписали Fashion Pact («Пакт про моду»), в якому зобов’язуються працювати над зменшенням негативного впливу на планету.

Документ підготував Франсуа Анрі-Піно, виконавчий директор французької компанії Kering. Останній належать бренди Gucci, Yves Saint Laurent, Balenciaga, Alexander McQueen, Bottega Brioni та інші всесвітньо відомі марки.\

У Пакті йдеться про те, що компанії працюватимуть над 3 основними принципами:

  • зупиненням глобального потепління,
  • відновленням біорізноманіття,
  • охороною океану.

Для цього фешн-підприємства мають спільно створити та розгорнути план дій щодо досягнення нульових викидів парникових газів до 2050 року. Це не дасть піднятися температурі планети додатково на 1,5 °C. Також компанії зобов’язуються використовувати власні ресурси й сили для відновлення природних екосистем та охорони видів. Зокрема, до 2050 року планують повністю відмовитися від одноразових поліетиленових пакетів та пластику, який забруднює світовий океан.

Пакт підписали 32 компанії (серед яких – GIORGIO ARMANI, H&M GROUP, KERMER, HERMES, RALPH LAUREN, SELFRIDGES GROUP, STELLA MCCARTNEY, TAPESTRY), до складу яких входить понад 150 брендів.

«Завдяки Пакту про моду провідні гравці фешн-сектору та текстильної галузі вперше об’єднують сили, щоб розпочати безпрецедентний рух. Документ відкритий для ратифікації будь-якої компанії, що хоче втілити принципи стійкої моди та докласти зусиль до порятунку планети», – йдеться в описі Fashion Pact.

C-Element Written by:

Be First to Comment

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *